آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۹
باشگاه رسانه
۱۳

اینستای روز

صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب عکسی منتشر کرده است که در توضیح آن نوشته شده: «حقیقتا باید بگویم که اگر مسوولان امور فرهنگی کشور بخواهند مساله کودک و نوجوان را آنچنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می کنم خیلی از آنهایی که مسوولند، از ساعات خواب شان هم خواهند زد تا به این مساله بپردازند.»

اشکان خطیبی در صفحه اینستاگرام خودش آگهی کمک به یک دختر 9 ساله را منتشر کرده است که در این آگهی نوشته است: «برای نجات جان یک دختر 9 ساله احتیاج به اهدا کنندگان مرد با گروه خونی A منفی داریم. لطفا در صورت تمایل تماس بگیرید. وقت مان بسیار اندک است.»

الهام چرخنده، چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است، او با انتشار عکسی از خودش نوشته: «با وجود اینکه در همه ادیان و فرهنگ ها در مورد زنان، افراط و تفریط شده است، اسلام با واقع نگری خاص خود، مقام زن را آن گونه که بایسته و شایسته است تبیین نموده.

باران کوثری، در صفحه اینستاگرام خودش عکسی از فیلم امسال خود در جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است. او در روزهای گذشته هم سعی کرد تا این فیلم را به هوادارانش معرفی کند. باران کوثری به زودی با تیم تئاتر خشکسالی و دروغ به کانادا می رود.