آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۹
ورزشی
۱۹

تیتر بازی

کفاشیان: امکانات مورد نظر کی روش را نداریم/به او نمره 15 از 20 می دهم/ اختلافات او با مربیان ایرانی را نمی پسندم/ کادر فنی تیم ملی شش ماه است که حقوق نگرفته و برای همین کی روش آنقدر غر می زند/ دولت باید به فوتبال کمک کند. وگرنه ما نمی توانیم خواسته های کی روش را اجرایی کنیم/حق با کی روش است اما ما مشکل داریم/ در AFC کرسی هم داشتیم، باز هم رای به نفع ما صادر نمی شد.

آتیلاحجازی: بایداز کی روش بزرگ تر باشند تا نقدش کنند/مردم از سیاه بازی خسته شده اند

سردار آزمون: اکبر محمدی مرا کشف کرد نه قلعه نویی/ کاش مانند والیبالیست ها بودیم/ کی روش باید بماند و این خواسته همه ملی پوشان است/ از بارسلونا پیشنهاد ندارم اما آرسنال و تاتنهام پیشنهاداتی داده اند/ باید در تیمی باشم که نود دقیقه بازی کنم/ در روبین کازان روسیه می مانم

حسین فرکی: مهم نیست مربی تیم ملی، ایرانی باشد یا خارجی/ به نظر مردم احترام بگذاریم

علی دایی: آمدن مربی ضعیف تر ازکی روش یعنی خودکشی/ شت: وقتی باد می کاریم چه توقعی داریم؟ چه امکاناتی برای تیم ملی و کی روش فراهم کردیم که توقع داشتیم قهرمان شود؟ / پول در حساب بانکی مان نیست اما انتظار داریم در قرعه کشی بانک برنده شویم / انسجام و وحدت تیم ملی محصول هنر و درایت کی روش است/ به کی روش و همکارانش خسته نباشید می گویم/ مگر یک روز به استاد دهداری برف نزدیم؟ مگر ناصرخان حجازی را نکوبیدیم؟ ایویچ را فراری ندادیم؟ این روزها هم می گذرند. همه دنیا از امروز دنبال برنامه ریزی برای جام جهانی بعدی هستند ولی ما قرار است فعلادور مقدماتی و اولیه دعواهای مان را شروع کنیم. آن وقت بردن آرژانتین و برزیل هم کمترین خواسته مان است! / دوستانم دنبال خریدباشگاه بودند.