آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۵
سیاست
۳

باخوانندگان

6263 -0938

پایبند بودن اصحاب محترم رسانه و هنر در فیلم و سریال ها به اخلاق و آداب اسلامی و انتخاب سوژه ها و مضامین برنامه ها براساس دستورات بی بدیل و سراسر نور و هدایت قرآن کریم و حضرات معصومین (ع)، نقش فوق العاده موثری در هدایت، سلامت و تعالی همه جانبه جامعه دارد. زیرا نقش الگوپذیری آنها برای مردم بیشتر و قوی است.

خواننده «اعتماد»

آگاهی از میزان هدر رفتن آب در مراحل انتقال، توزیع و مصرف، راهی بسیار عالی برای نهادینه کردن اصلاح الگوی مصرف است اما بدیهی است تشخیص میزان واقعی مصرف مشترکان جز با نصب کنتورهای فرعی برای مجتمع های مسکونی و تجاری دارای کنتورهای مشترک امکانپذیر نخواهد بود.

8704-0912

نوع نگارش گزارش «رضازاده باید رییس شود» در صفحه ورزشی روز دوشنبه چهارم اسفند، واقعا بد بود. من وقتی صفحه ورزشی یک روزنامه معتبر مثل«اعتماد» را باز می کنم و می خوانم انتظار دارم یک متن استاندارد و رسمی را بخوانم نه مقاله ای که انگار نویسنده آن در حال تعریف موضوعی برای دوستش است. این لحن خودمانی و غیر حرفه ای در شان روزنامه اعتماد نیست.

4195-0935

اینجانب فعال سیاسی اصلاح طلب ساکن شهر ری، از سران و بزرگان اصلاحات خواهش می کنم اول اختلافات را کنار بگذارند و بعد تلاش کنند تا برخی همایش ها در شهر ری برگزار شود. متاسفانه اکنون تمام تریبون ها و منابر مذهبی هیات ها و مساجد در دست اصولگرایان افراطی است و اصلاح طلبان فقط در فرهنگسراها و دانشگاه ها متمرکز شده ایم.

یک شهروند

طرح ضربتی کاهش طلاق همانقدر عملی است که هشت وزارتخانه متولی امر هیچ یک از مصوبات مربوطه را اجرایی نکرده اند. کاش خانم مولاوردی در مصاحبه ای به طور جامع این پدیده رایج و چارچوب برآیندهای سازمان متبوعش را توضیح می دادند.