آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۵
باشگاه رسانه
۱۰

خبر

روشن کردن سیگار با بار کد

ویدیوی روشن کردن یک سیگار با دستگاه بارکدخوان در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ویدیو بیش از دو میلیون بازدید کننده داشته است. در این ویدیو مردی در داخل یک سوپرمارکت سیگار خود را با یک دستگاه بارکدخوان روشن می کند و می رود. در ابتدا خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی فکر می کردند که این ویدیو ساختگی است اما دوربینی که از این اتفاق فیلمبرداری کرده دوربین مداربسته مغازه است. این ویدیو در شبکه های اجتماعی بیش از 75 هزار بار بازنشر شده است و اکثر مردم نوشته اند که از این ویدیو می توان فهمید که چه اندازه اشعه های این دستگاه ها می تواند برای مردم خطرناک باشد و برای کسانی که هرروز با این دستگاه کار می کنند حتما خطرناک است.

چهارقلوهای جذاب

ویدیوی پدری که با چهار فرزند خود بازی می کند در شبکه های اجتماعی چند هفته ای است که مخاطبان زیادی پیدا کرده است. در این ویدیو چهارقلوها روی میز نشسته اند و پدرشان با آنها حرف می زند و آنها می خندند. این ویدیو که مدت زمان کمی هم دارد اما به اندازه ای جذاب بوده که بیش از پنج میلیون بازدیدکننده داشته است. اکثر کاربران شبکه های اجتماعی نوشته اند که این ویدیو نشان می دهد یک پدر برای اینکه بتواند فرزندهای خودش را برای مدتی هم که شده سرگرم کند برای آنها دست به هر کاری می زند. واکنش ها به اندازه ای درباره این ویدیو زیاد بوده که باعث شده یوتیوب هم این ویدیو را گذاشته و در آنجا هم به صورت میلیونی دیده شده است.

میمون ها اذیت می کنند

همیشه دیدن ویدیوهای مربوط به برخی حیوانات برای مردم در شبکه های اجتماعی جذاب بوده است. این ویدیو که در آن یک سگ در حال نگهبانی دادن از یک جاده است و میمون دم آن را می کشد و فرار می کند در شبکه های اجتماعی هواداران زیادی پیدا کرده است. این ویدیو که بسیار هم خنده دار است بیش از چهار میلیون بازدید کننده داشته و این در حالی است که خیلی ها نوشته اند واقعا شرکت هایی که این دوربین ها را در نقاط خاص جنگل ها کاشته اند کار بسیار جالبی انجام داده اند. این ویدیو در شبکه های اجتماعی بیش از 95 هزار بار بازنشر شده است و همچنان هم توسط صفحات مختلف بازنشر می شود.