آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۵
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

با توجه به تغییرات به وجود آمده در برنامه لیگ برتر دیدار تیم های سپاهان- پدیده، سایپا- ملوان و پیکان-ذوب آهن روز 27 اسفندماه برگزار خواهد شد. سایر مسابقات 22و 21 اسفند برگزار می شود

گوران لاوره، بازیکن سابق استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

برنامه های فشرده فدراسیون کاراته باعث شد تا سازمان لیگ، برگزاری دور برگشت رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور را به سال آینده موکول کند.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری: اواخر فروردین مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار می شود / تلاش کردیم انتخابات قبل از پایان سال برگزار شود اما هنوز تایید صلاحیت کاندیدها اعلام نشده/ در چند روز آینده خبرهای خوبی از بسکتبال می شنوید/ ثبت نام مجدد از کاندیدها صحت ندارد.

حسین توکلی، سرمربی تیم ملی جوانان پس از جلسه با سرپرست فدراسیون وزنه برداری، اسامی 14 وزنه بردار را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم وزنه برداری جوانان اعلام کرد/ این اردو از 16 اسفند در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسماعیل صفیری به عنوان ناظر داوری دیدار فردای کاشیوا ریسول ژاپن و بینه ویتنام از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد / فهاد المری از قطر به عنوان داور وسط، این دیدار را قضاوت می کند.

مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان به ریاست نصرالله سجادی برگزار شد / ارایه گزارش عملکرد فدراسیون در سال 93، تقویم ورزشی 94 و گزارش مالی توسط خزانه دار و بازرس فدراسیون در سال 93 و همچنین بررسی برنامه های سال 94 از جمله موارد مطرح شده در مجمع بود

سازمان لیگ برتر درخواست باشگاه پرسپولیس برای به تعویق افتادن بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان را به دلیل فشردگی بازی ها در لیگ قهرمانان آسیا نپذیرفت.

با تصمیم هیات رییسه سازمان لیگ، امیر عابدینی به عنوان رییس کمیته بازاریابی این سازمان انتخاب و معرفی شد.

صبح روز شنبه 16 اسفندماه جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، حبیب کاشانی، محمد خاکپور با کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک جهت بررسی مشکلات تیم امید برگزار می شود.

تیم فوتبال بانوان استقلال دیروز انصرافش را از ادامه مسابقات لیگ برتر اعلام کرد. این تیم در حالی هفته قبل مقابل تیم ارومیه حاضر نشد دیروز هم با ملوان بندر انزلی بازی نکرد.