آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۳
سیاست
۷

منهای پایتخت

استاندار ایلام: افتتاح خروجی دوم ورود به عراق

ایلام-ایسنا: محمدرضا مروارید، استاندار ایلام: مرز دوم خروجی به کشور عراق در شهرستان دهلران استان ایلام افتتاح شد. با توجه به پیگیری های انجام شده درخصوص افتتاح مرز در شهرستان مرزی دهلران، اکنون دولت مرکزی عراق با این امر موافقت کرده است.

ارتباط قوی دولت با بدنه حوزه

قم- ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین سعیدیان فر، عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم: دولت دکترروحانی با ارتباط قوی و مستحکمی که با بدنه حوزه علمیه برقرار کرده، جلو فضا سازی و حاشیه سازی برخی جریان های سیاسی را گرفته است. دکترروحانی با سفر خود به قم با توده های مردم، مراجع عظام تقلید و گروه های مختلف حوزه ارتباط برقرار کرده و در جریان مسایل قرار گرفته است. این سفرها علاوه بر قالب های رسمی باید به شیوه های دیگری نیز ادامه داشته باشد و این ارتباط خوب و تنگاتنگ دولت و حوزه حفظ شود.

حمایت قضایی از سرمایه گذاران سمنان

سمنان- مهر: حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان: برگزاری کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان سمنان بسیار تاثیر گذار است. در شرایط کنونی کمک کردن به اقتصاد کشور ایثار محسوب می شود و ما در دادگستری این آمادگی را داریم که براساس اجرای احکام مدنی در چارچوب قوانین موجود تا حد امکان حمایت های لازم را از سرمایه گذاران انجام دهیم.

گلستان در رتبه دوم تحویل مسکن مهر

علی آبادکتول- تسنیم: رضا مروتی، معاون عمرانی استاندار گلستان: استان گلستان رتبه دوم تحویل مسکن مهر را در کشور داراست و تاکنون بیش از 37هزارو62 واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح شده است. امروز با تلاش و همکاری مردم و پیمانکاران، 74درصد پروژه های مسکن مهر استان گلستان افتتاح شده است.