آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۳
سیاست
۲

خبر

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان قزوین

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: مقام معظم رهبری در حکمی، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین منصوب کردند. متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ عبدالکریم عابدینی دامت افاضاته اکنون که جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای باریک بین دامت برکاته پس از خدمات ارزشمند انقلابی و جهادی در حوزه تبلیغ و تربیت دینی که سال های دراز با کمال سلامت و صداقت بدان اشتغال داشتند، از مسوولیت امامت جمعه کناره گیری کرده اند، جنابعالی را که به حمدالله متصف به علم و عمل انقلابی می باشید، به امامت جمعه شهر قزوین و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم. مجاهدت ها و تلاش های ارزشمند مردم شریف قزوین چه در دوران مبارزات انقلابی و چه در سال های دفاع مقدس، برگ افتخارآفرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات علمی و سیاسی آن منطقه پراستعداد افزوده است. انتظار می رود جنابعالی در برنامه ریزی ها و فعالیت های علمی و تبلیغی و اجتماعی خود، گام های بلند دیگری در این راه بردارید و به ویژه نسل جوان و پرانگیزه را در جهت هدف های انقلاب اسلامی، پدرانه و صمیمانه راهنمایی نمایید. توفیق شما را از خداوند متعال مسالت می کنم. «ایشان همچنین در آستانه روز احسان و نیکوکاری، مبلغ 500میلیون ریال برای کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده های نیازمند اختصاص دادند.»

مقیمی: صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس وظیفه مان است

ایسنا: محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور، با تاکید بر اینکه «اینکه نام چه کسی از صندوق آرا بیرون می آید، ارتباطی به ما ندارد»، گفت: صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس وظیفه مان است و فرمانداران و همه مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی های مناسب خود این مهم را به صورت کامل اجرا کنند.