آرشیو یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۳۴۴۹
خودرو
۱۶

خودروهای روسی در راه ایران؟

گروه ترجمه: چند شرکت خودروسازی روس به نام های «آتاوا»، «گاز» و «کاماز» در حال مذاکره برای راه اندازی خطوط مونتاژ خودرو در ایران هستند. روابط عمومی وزارت توسعه اقتصاد روسیه ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: «در حال حاضر چند خودروساز روسیه در حال مذاکره با طرف ایرانی برای مونتاژ خودروهای خود در این کشور هستند. از این میان می توان به شرکت های آتاوا، گاز و کاماز اشاره کرد که در مراحل ابتدایی مذاکرات خود قرار دارند، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.» خودروسازان روسیه پیش از این اعلام کرده بودند قصد دارند برای جبران کاهش فروش داخلی خود بر بازارهای سنتی کشورهای عضو اتحادیه جماهیر شوروی سابق و بازارهای در حال ظهور آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین تمرکز کنند. در سال 2014، فروش خودروهای روسی در بازارهای داخلی 11 درصد کاهش یافت و پیش بینی می شود این روند در سال 2015 نیز ادامه یابد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.