آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

انتقاد مشاور وزیر از ادبیات کی روش

مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه اخیر کی روش گفت: ادبیات به کاربرده شده از سوی وی متناسب با شان کشور بزرگ ایران نیست. البته خود آقای کی روش برخی مطالب منتشر شده را تکذیب نمود. در رابطه با مالیات قرارداد نیز در همه جای دنیا از جمله قوانین کشور ما مالیات بر عهده کسی است که درآمدی کسب می کند. البته فدراسیون فوتبال در جهت مساعدت به آقای کی روش مالیات ایشان را که بیش از 10 میلیارد ریال است متقبل شده و در حال حاضر نیز درصدد پرداخت آن است.مشاور وزیر درباره ادامه همکاری کی روش با تیم ملی اظهار داشت: آن چه مشخص است اراده وزارتخانه و فدراسیون فوتبال بر ادامه همکاری با وی است؛ اما همانطور که کفاشیان نیز اعلام کرد، شرط لازم این همکاری تمایل قلبی کی روش است.

پدیده نقره داغ شد

کمیته انضباطی رای تخلفاتی که در دیدار پدیده مشهد و سایپا البرز صورت گرفت را صادر کرد.مسابقه دو تیم پدیده مشهد و سایپا البرز از هفته بیست و چهارم 18 فروردین برگزار شد و از سوی رضا حقیقی بازیکن تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر زدن مشت به صورت بازیکن حریف و فحاشی و بکارگیری الفاظ رکیک نسبت به داور رخ دادکه وی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال محکوم شد. همچنین میثم رضاپور، بازیکن و مهدی حیدری، تدارکات تیم پدیده مشهد به دلیل فحاشی به داور به دو جلسه محرومیت محکوم شدند.

لغو بازی دوستانه ایران و ژاپن

رئیس فدراسیون فوتبال دیروز از لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن خبر داد. قرار بود تیم ملی ایران در یک دیدار دوستانه به مصاف ژاپن برود.علی کفاشیان دیروز در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل اینکه تیم ملی در تاریخ مدنظر برای بازی دوستانه مقابل ژاپن با ترکمنستان بازی دارد زمانی برای انجام این بازی دوستانه وجود ندارد. به همین خاطر این بازی لغو شد و احتمالادر آینده و زمانی دیگر با آنها بازی کنیم.