آرشیو چهار‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۲۲
اجتماعی
۴

2خط خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمد جواد کبیر را به عنوان مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران منصوب کرد. پیش از این انوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بود.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد ه است که بر اساس قوانین، بازماندگان بیمه شده فوت شده ای که در 10 سال آخر حیات خود حداقل حق بیمه یک سال خود را پرداخت کرده باشد، مشروط به آنکه 90 روز حق بیمه در آخرین سال حیات او پرداخت شده باشد، مشمول دریافت مستمری می شوند.

سید جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ارائه طرح ساماندهی آژانس های مسافربری به شورا خبر داده و گفته است براساس این طرح برای هر راننده شناسنامه سلامت و صلاحیت های فنی صادر می شود.

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان از تهیه و تدوین دستورالعمل خوابگاه های غیردولتی وشیوه نامه اجرایی و انضباطی آن خبر داده و گفته است این دستورالعمل به وزیر علوم ارائه شده و به احتمال زیاد بعد از امضای وزیر و در آغاز سال تحصیلی ابلاغ می شود.

شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفته است حدود 200 کودک همراه مادران شان در زندان های کشور هستند، که از میان آنها 20 کودک در ندامتگاه شهرری زندگی می کنند.