آرشیو چهار‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۲۲
ورزشی
۲۲

برانکو: به کمک هواداران نیاز داریم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس در نشست خبری مسابقه امروز تیمش با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا هشدار دادکه اگر نتیجه این بازی منجر به صعود سرخ ها به مرحله حذفی این رقابت ها نشود هر سه برد ارزشمند قبلی آنها نیز به واقع پوچ و بی ارزش خواهد شد.

وی افزود: می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم ولی آمدن وسیع هواداران به استادیوم آزادی می تواند کار ما را آسان کند و ما بواقع به آنان نیازمندیم. آنها از دست تیم محبو ب شان ناراحت اند اما عشق آنها به پرسپولیس یک سنت 50 ساله را تشکیل می دهد. برانکو همچنین گفت: یکی از دلایل اصلی ضعف ما تمرکز نداشتن بازیکنان مان است و این عیبی است که باید با تمرین و ممارست رفع شود. خوشبختانه تیم روبه پیشرفت است و این را در مسابقه اخیر مان با پیکان نیز حس کردیم. اگر در این روزهای سخت دست ما را بگیرید قطعا ما در آینده بهتر از این خواهیم شد.

در همین حال سرگی لوشان سرمربی بنیادکار نیز گفت: ما تعدادی بازیکن مصدوم داریم و برخی ملی پوشان ما نیز غایب اند اما می خواهیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ارائه بدهیم. فکر می کنم جوانی نفرات ما دلیل اصلی ضعف های ما در این پیکارها و زدن فقط یک گل در دیدارهای قبلی مان بوده اما ما مجبوریم از حالاجوان گرایی و آینده مان را بنا کنیم.