آرشیو چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۲۲
حوادث امروز
۱۳

بازدداشت 5 تبهکار در سرقت های سریالی خانه های کرج

گروه شوک - معصومه مرادپور: پنج مرد تبهکار که در قالب یک باند مخوف در کرج اقدام به سرقت از خانه، مغازه و داخل خودرو می کردند در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار شوک، در پی سرقت های سریالی از داخل خودرو، خانه و مغازه در محدوده کلانتری 15 رجایی شهر، ماموران با تشکیل تیم ویژه نامحسوس این محدوده را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه سحرگاه 13 اردیبهشت ماه با شناسایی مخفیگاه گردانندگان باند تبهکاران که ترددهای مرموزی داشتند آنها را تحت نظر گرفتند. ماموران با هماهنگی های قضایی و در حالی که حکم ورود به مخفیگاه را داشتند در عملیاتی غافلگیرانه خود را بالای سر دزدان رساندند و پنج مرد تبهکار را به دام انداختند.

«محمود» 45 ساله، «میکائیل» 36 ساله، «رامین» 47 ساله، «ناصر» 42 ساله و «ذبیح الله» 36 ساله که باور نداشتند دستگیر شده اند از همان ابتدا سعی کردند اصرار به بی گناهی کنند اما وقتی ماموران در بازرسی از مخفیگاه این دزدان اشیای سرقتی از خانه کرجی ها را به دست آوردند سر به زیر انداخته و چاره ای جز اعتراف ندیدند.

در مخفیگاه این تبهکاران 83 اموال سرقتی که یک هزار و 314 وسیله برقی، وسیله مکانیکی خودرو، ابزارآلات مختلف، کامپیوتر، تعداد زیادی لوازم موبایل و تعدادی مدارک بود، به دست آمد. گردانندگان این باند حرفه ای در تجسس های پلیسی اقرار کردند که بارها به زندان افتاده اند و پس از آزادی تصمیم به تشکیل این شبکه گرفته اند. بنا براین گزارش، با راهنمایی های دزدان خانه تاکنون چهار تن از مالباختگان شناسایی شده اند و تجسس ها برای ردیابی دیگر طعمه های این باند ادامه دارد.