آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بازی با پای شکسته

رویا میرعلمی، بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی در همان قسمت اول سریال پایش شکست و بعد از آن با عصا حرکت می کند. این شکستگی ساختگی و بر اساس داستان نیست بلکه پای میرعلمی واقعا سر صحنه دچار آسیب شده اما او به بازی اش در سریال ادامه داده و سروش صحت بر اساس این اتفاق واقعی برای این شخصیت داستان نوشته است.

میرعلمی درباره نقش زیبا به ایسنا گفت: زیبا شخصیتی طنز دارد اما واقعیت این است که نقش های طنز برای خانم ها جای کار زیادی ندارد.از ابتدا به من گفته شد که زیبا بیشتر تیپ است و من باید این تیپ را با بیان و رفتارهای خاصی اجرا می کردم. زیبا بشدت رک، صادق و برون گراست و چیزی برای پنهان کردن ندارد اما هر چه داستان جلوتر برود خلوت های زیبا بیشتر دیده خواهد شد. به نظرم او نماینده بخشی از زنان جامعه است.

میرعلمی در پاسخ به این پرسش که برخی بر این باورند که شمعدونی بدآموزی دارد، گفت: طنز و کمدی بزرگنمایی رفتارهای برونی جامعه و افراد و منتقد آنهاست اما واقعیت این است که در کشور ما مردم نقد را تاب نمی آورند برای همین می گویند شمعدونی بدآموزی دارد چون بخشی از رفتار آدم ها را بزرگ کرده و به خود آنها نشان می دهد. بازیگر نقش زیبا بر این باور است که امروزه مردم دستشان در انتخاب برنامه هایی که اوقاتشان را پر کند باز است و اگر از سریالی خوششان نیاید آن را تماشا نمی کنند. جذاب شدن یک اثر تلویزیونی به مسئولیت پذیری و خلاقیت سازندگان آن برمی گردد.