آرشیو یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۵۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

متقاضیان جریمه ریالی سربازی منتظر پیامک باشند

سازمان وظیفه عمومی ناجا به پیگیری های متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی و انتقادشان از دیر ارسال شدن پیامک تعیین تکلیف واکنش نشان داد.

اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای با اشاره به آن دسته از متقاضیان طرح جریمه ریالی مشمولان غایب که تا کنون پیامک تعیین تکلیف برایشان ارسال نشده، اعلام کرد: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب، منتظر پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا باشند.

به گزارش ایسنا،این سازمان در خصوص فرآیند رسیدگی به طرح جریمه و تعیین تکلیف مشمولان غایب اعلام کرد: روند رسیدگی به درخواست متقاضیان استفاده از این طرح که قبلادر زمان مقرر در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به ثبت رسیده است، پس از بررسی و تایید نهایی با ارسال پیامکی به شماره 1100 از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر احراز یا عدم احراز شرایط برای استفاده از این طرح به شماره همراه متقاضیان که در زمان ثبت درخواست ارائه کرده اند، اعلام می شود.

در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: افرادی که شامل بهره مندی از طرح مذکور می شوند، باید پس از دریافت پیامک این سازمان، طی مدت 10 روز به همان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) که درخواست خود را ارائه کرده، مراجعه و با اطلاع از میزان مبلغ مشخص شده، شماره حساب بانک و شناسه واریزی مورد نظر و همچنین دریافت فرم تعهدنامه محضری اقدام به تکمیل مدارک کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرده است: متقاضیان باید مدارک تکمیل شده از قبیل تعهدنامه محضری مبنی بر صحت مدرک تحصیلی و فیش واریزی خود را طی مدت 10 روز به همان دفترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) تحویل دهند تا نسبت به ثبت در سامانه وظیفه عمومی اقدام شود.

شایان ذکر است: عدم ارائه مدارک مورد نظر در زمان مقرر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به منزله انصراف از درخواست است.

در این اطلاعیه ضمن هشدار به متقاضیان این طرح در خصوص شگردهای افراد سودجو و کلاهبردار، تاکید شده که افراد واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر فقط به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه یا با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 تماس بگیرند.