آرشیو چهار‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۹
شوک امروز
۱۲

خودزنی دزد خشن برای فرار از محاصره پلیس

دزدان خشن که با حمله به خانه ای در خیابان زرگنده، دست به سرقت زده بودند در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

هفته گذشته همسایه های خانواده ای در منطقه حسن آباد زرگنده در تماس با پلیس ادعا کردند سر و صدای عجیبی را می شنوند. ماموران گشتی کلانتری 103 گاندی که در همان اطراف بودند با دریافت این گزارش سریعا خود را به محل رساندند و دیدند چهار جوان از یک خانه بیرون آمده و قصد فرار با یک خودرو را دارند. ماموران کلانتری بلافاصله برای دستگیری دزدان خشن وارد عمل شدند که با مقاومت آنان مواجه شدند که دزدان با استفاده از چوب دستی و گاز اشک آور به سمت ماموران کلانتری حمله ور شدند.

نیرو های پلیس با شلیک 5 تیر هوایی از جان خود محافظت کرده سپس متهمان با فرار توسط خودرویشان، عملیات تعقیب و گریز را رقم زدند.

سرانجام پس از مسافتی و بی توجهی دزدان به فرمان پلیس، تیر های جنگی ماموران برای متوقف کردن خودرو شلیک شد که با پنچر شدن لاستیک خودروی فراری ها، دزدان خشن به دام افتادند. سرگرد حسنوند رئیس کلانتری گاندی گفت: یکی از دزدان به نام «آرمان» برای فرار از دست پلیس اقدام به خودزنی کرد که به دلیل شدت جراحت به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: این دزدان با بستن دست و پای اعضای صاحبخانه دست به سرقت زدند و همچنین تعدادی تیر جنگی کلاش و کلت کمری کشف و ضبط شد.

این مقام پلیسی خاطرنشان کرد: دزدان که همگی غیربومی بودند و تنها برای سرقت به پایتخت سفر کرده بودند، برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.