آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
جامعه
۱۷

قیمت های جدید سفر به عتبات در ماه رمضان

مدیرکل امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، با بیان این که در ماه رمضان اعزام زائران در قالب سفر 14 تا 23 شبه انجام می گیرد از اعلام قیمت های جدید زائران اعزامی به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن نظافتی گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی و مذاکرات صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان زائران ایرانی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و این ماه عزیز را در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی درک خواهند کرد.

نظافتی از اعزام زائران ایرانی به عتبات در قالب سفرهای زمینی و هوایی در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و 590 تا یک میلیون و 685 هزار تومان برای بسته های 14 شبه و دو میلیون و 320 هزار تومان تا دو میلیون و 470 هزار تومان برای بسته های 23 شبه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای بسته های 14 شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و 934 هزار تومان تا دو میلیون و 23 هزار تومان پیش بینی شده است و برای 23 شبه هوایی نیز دو میلیون و 660 هزار تا دو میلیون و 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امسال برای اعزام زائران قرعه کشی صورت نمی گیرد و هرمتقاضی که در سامانه اعزام نام نویسی کند، این ثبت نام قطعی خواهد بود و در فرصت انتخاب شده از سوی زائران اعزام خواهند شد.