آرشیو پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۱۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• چرا برای طرح بازنشستگی پیش ازموعد اقدام نشد؟ چرا برای افرادی که 25سال سابقه کار دارند و قرار بود آنها را به عنوان بازنشستگی پیش ازموعد، بازنشسته کنند، اقدام نشد؟ از هیات دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم طرح بازنشستگی پیش ازموعد را به اجرا بگذارند تا جوانان تحصیل کرده و بیکار، فرصت بیشتری برای استخدام داشته باشند.

علی از تهران

•طرح طبقه بندی مشاغل: در طرح طبقه بندی مشاغل که در سال های گذشته اجرا شد، باید شرایطی فراهم شود تا هر سه سال یک بار مورد رسیدگی قرار گیرد تا از این طریق حقوق ها افزایش یابد، به دلیل اینکه گرانی بیداد می کند. اما طرح های طبقه بندی شده برای سال هایی که اجناس ارزان تر بود، هماهنگ شده است.

از کارگران چاپ خانه های تهران

• قابل توجه شهرداری و راهنمایی ورانندگی: خیابان واضحی فرد، واقع در میدان سرآسیاب (منطقه14)، به دلیل توقف خودروها، مسدود است و از طرف دیگر هم فروشندگان موادغذایی در پیاده رو این محل بساط پهن کرده و سدمعبر می کنند. ضرورت ندارد راهنمایی ورانندگی و شهرداری منطقه 14 زحمتی به خود بدهند و مزاحمت های این چنینی را رفع کنند؟

پوریا علوی از تهران

•معتادان را جمع آوری کنند: معتادان چهارراه مولوی و خیابان شوش شرقی، چهره این مناطق را زشت و بدمنظر کرده اند. لطفا بنویسید بلکه مسئولان ذی ربط برای جمع آوری و ساماندهی آنان اقدام کنند.

ناصر علوی از تهران

• خط کشی لاین اول و دوم جنوب به شمال اتوبان امام علی (ع) حدفاصل زیر پل 45 متری رسالت تا پل بزرگراه ارتش، به علت حفاری لوله کشی فاضلاب از بین رفته است. لطفا سازمان مربوطه نسبت به خط کشی مجدد این اتوبان اقدام کند و سپس از رانندگان بخواهد از بین خطوط رانندگی کنند.

اکبر عابدی