آرشیو پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۱۱
سیاست
۷

منهای پایتخت

تقدیر استاندار مرکزی از دستگاه های امنیتی

ایرنا- اراک: محمود زمانی قمی، استاندار استان مرکزی، گفت: دستگاه اطلاعاتی و امنیتی بومی و مقتدر کشور تاکنون همه دسیسه ها و آفت ها را به موقع شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی کرده است. او افزود: ابرقدرت های غرب و شرق در بیش از سه دهه حیات انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای تضعیف و خدشه واردکردن به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی دریغ نکرده اند، ولی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام شده اند.

سپاس از مردم ملارد شهریار و شهر قدس

ایرنا- تهران: سیدحسین هاشمی، استاندار تهران، در پیامی، استقبال پرشکوه مردم غرب استان تهران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس از رئیس جمهوری و هیات همراه را نشان از حضور همیشگی مردم در صحنه های گوناگون و وفاداری آنها دانست. او همچنین از حضور پرشور مردم شهرستان های ملارد، شهرقدس و شهریار در استقبال از کاروان دولت قدردانی کرد.

100 داوطلب تذکر لسانی در خراسان جنوبی

فارس- بیرجند: حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با بیان اینکه یکی از راه های ورود امربه معروف و نهی ازمنکر تذکر لسانی است، گفت: شوراهای امربه معروف و نهی ازمنکر را موظف خواهیم کرد تا تذکر لسانی را در راس کارشان قرار دهند. معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از صد نفر خواهر و برادر، داوطلب تذکر لسانی بودند، اضافه کرد: در بخش های پشتیبانی قضائی، مصادیق امربه معروف و پایگاه هایی که در معرض خطر هستند، آموزش داده شدند. بخش شیوه های امربه معروف بسیار مهم بوده است. ما اینها را به عنوان تیم های دو تا چهارنفره ساماندهی کردیم و با پشتیبانی قضائی و نیروی انتظامی در مکان هایی مانند خیابان معلم، خیابان مدرس و در راستای بازار قرار داده شدند و پارک ها و محیط هایی که محل پیاده روی مردم است، نیز ساماندهی خواهند شد.