آرشیو یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۳۳۵
روزنامه فردا
۱۶
پوری پدیا PouriPedia

رو من حساب کن، محمود

پوریا عالمی

هرروز خبر دستگیری و بازداشت دوروبری های آقای احمدی نژاد، رئیس پاکدست ترین دولت ایران، معروف به محمودپاکدست و شرکا، منتشر می شود.

مردم از این قضیه خیلی خوشحالند و می گویند دیدی دستشان رو شد و معلوم بود در همه مشکلات دست دارند و دست بالای دست بسیار است و محمود که حال می گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه حال محمود گرفت؟

ما اما برخلاف مردم اصلاخوشحال نیستیم. ما معتقدیم هشت سال احمدی نژاد خیلی خوش گذشت هرچند سخت گذشت.

اما کلی خندیدیم. الان رسانه های آن وری و برخی نماینده های شیفته، شیفت کرده اند روی مخالفت و گذاشته اند توی کار تیم احمدی نژاد که به نظر ما این کار اند نارفاقتی است.

شما چرا؟

بمیرم برای تنهایی احمدی نژاد. راستش در هشت سال دوران محمودی همه از کار بی کار شدند ولی کار من گرفت.

یک موقع احساس می کردم محمود به خاطر من روزی دوتا سوژه تولید می کند. ممنونم محمود. ممنونم رفیق.

این چاهی که کنده شد اگر برای مردم آب نداشت برای من نان داشت. به همین دلیل من رسما از امروز از تو دفاع خواهم کرد و با همه رسانه ها و افرادی که با تو درافتادند در خواهم افتاد. حتی برای اطرافیانت، سند که ندارم ولی می توانم لاخ سبیل گرو بگذارم تا مشکلشان حل شود. البته این همان سبیلی است که دوره خودت دود داده شد.

یادت هست؟ ولی من به روت نمی آورم. من از آنهاش نیستم. روی من حساب کن محمود، من یادم نمی رود روزی دوتا سوژه برای من درست می کردی، مطمئن باش نمی گذارم سوژه ات کنند مرد. فدای تو؛ نویسنده فال قهوه، مادر رجب، کاناپه، نشر اکاذیب، آسانسورچی، از هر نظر بی ضرر، آمبولانس چی و... سابق و آچارکشی فعلی (که همه اینها مدیون تو بود محمود) قربانت، بای.