آرشیو یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۵
صفحه آخر
۱۶
مرور

حواشی اعتراض ها به برنامه «ماه عسل»

ماه رمضان سال 92: معصومه ابتکار در فهرست نخستین منتقدان برنامه «ماه عسل» قرار می گیرد. او با انتشار نامه ای با امضای عضو سابق شورای شهر تهران، به بی اخلاقی که در این برنامه نسبت به کودکان یتیم رفتار می شود، اعتراض می کند.

ماه رمضان سال 93: برنامه «ماه عسل» همچنان معترضان و منتقدان خود را دارد، اما مدیران رسانه ملی این برنامه را روی آنتن می برند.

ماه رمضان سال 94: در نخستین روزهای پخش این برنامه، تعداد زیادی از مخاطبین در فضای مجازی به طرز اجرا و انتخاب سوژه های این برنامه اعتراض می کنند. همزمان روانشناسان و جامعه شناسان در نشریات درباره اثرات مخرب اجتماعی این برنامه یادداشت می نویسند و سرمایه گذار خصوصی این برنامه، سوال مهم رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می شود. اما مدیران رسانه ملی تا زمانی که احسان علیخانی که با یک پوزر عروس گفت وگو می کند، واکنشی به این برنامه و انتقادها نشان نمی دهند. در نهایت نامه توبیخی برای «ماه عسل»، روز پنجشنبه گذشته امضا می شود.

و امروز

احسان علیخانی به انتقادها پاسخ داده و گفته: «مگر می شود خطایی نداشته باشیم؟! من هم قبول دارم که برنامه ما کاستی هایی داشته است و این امری طبیعی است. به قول محسن تنابنده که می گفت: مگر «پایتخت» را مادرم ساخته است که با او کار دارند؟»