آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۱
اخبار کشور
۱۰

آیت الله جنتی:منافقین و متعهدین در روز قدس از هم متمایز خواهند شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و با رژیم صهیونیستی دوستی دارند، گفت: روز قدس روزی است که منافقین و متعهدین از هم متمایز خواهند شد.

آیت الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس تنها مسئله فلسطین نیست، بلکه روز اسلام است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توجه به تحرکات تکفیری ها و پیوند آنها با اسرائیل را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: به اعتقاد امام(ره) در روز قدس باید به ابر قدرت ها فهماند که نمی توانند در کشورهای اسلامی سلطه طلبی کنند.

آیت الله جنتی گفت: از دیدگاه امام(ره) روز قدس روزی است که باید مسلمانان از انزوا بیرون بیایند و با قدرت مقابل استکبار بایستند. وی با اشاره به کسانی که زیر پرده با آمریکا ارتباط دارند و یا برای ارتباط با آمریکا سر و دست می شکنند، افزود: امام(ره) معتقد بود باید به این روشنفکران که با آمریکا روابط دارند، هشدار داد که اگر از این روابط دست برندارید سرکوب خواهید شد. دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و با رژیم صهیونیستی دوستی دارند، گفت: روز قدس روزی است که منافقین و متعهدین از هم متمایز خواهند شد.

به گزارش فارس، آیت الله جنتی با اشاره به اینکه امروز حرفی از دیدگاه های امام، زده یا دیدگاه امام رعایت نمی شود یا تحریف می شود، اظهار داشت: یک عده با تصور اینکه آب و نان ما دست آمریکاست فکر می کنند اگر این قهر ادامه یابد روزگار ما سیاه خواهد شد و اینگونه با مسائل جاری برخورد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در مقابل این حرکت نفاق افکنانه آگاه شوند، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی های 22 بهمن و 9 دی و به ویژه در مراسم تشییع شهدای غواص نشان دادند که با همدلی و همزبانی همان مردم زمان امام هستند.