آرشیو چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۸
ویژه توافق هسته ای
۱۳
فرهنگ

لبخندی که برلب مردم نشست

کامران فانی (مترجم و فرهنگ نامه نویس)

به باور من این توافق تاثیر بسیاری در تمام بخش های زندگی ما ایرانیان خواهد داشت. از بخش های دیگر که بگذریم در بخش کتاب که حوزه فعالیت خود من به شمار می آید از این به بعد شاهد رونق روز افزون و حذف رکودهایی خواهیم بود که از سال های گذشته گریبان مردم را گرفته است.

از دیگر نکات مثبتی که در حوزه کتاب شاهد آن خواهیم بود تعامل پررنگ تر میان اهالی قلم است. البته این تعامل کم و بیش از گذشته هم وجود داشت اما از این به بعد رونق بیشتری خواهد یافت. به عنوان یکی از مردمی که در این سرزمین زندگی می کند از انجام توافق خیلی خوشحال هستم. روند توافق طولانی شد. فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشت اما بالاخره با تلاش آقای ظریف و دیگر همراهان ایشان به نتیجه رسید.

بی اغراق هر 2 طرف توافق تلاش بسیاری برای به ثمر نشستن آن انجام دادند. باز هم تاکید می کنم که باید منتظر وقوع اتفاقات خوبی در تمام بخش های زندگی مردم باشیم. به عنوان یکی از اهالی فرهنگ امیدوارم که حوزه فرهنگ نیز با تحولات مثبتی روبه رو شود و موانعی که تحریم ها در این سال ها پیش روی ما گذاشت برداشته شوند. باز هم از آقای ظریف و دیگر همراهان ایشان برای لبخندی که به لب مردم نشاندند

تشکر می کنم.