آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

سرنوشت نامعلوم: برخی روزها و عیدها، موسسه هایی با نام های مختلف در سطح شهر، صندوق های جمع آوری کمک های مردمی می گذارند و مشخص نیست سرنوشت پول های اهدائی چه می شود؟ هیچ ارگان یا سازمانی برای روشن شدن افکار عمومی به این گونه مسائل رسیدگی می کند؟

علی اکبر فرقانی

شوش زدگی! میدان شوش و چهارراه مولوی با وجود معتادان و افراد معلوم الحال چهره زشتی به خود گرفته است؛ به طوری که خانواده ها و ساکنان امنیت ندارند. مسئول جمع آوری، ساماندهی و برقراری امنیت در این محله ها کیست؟

احمد قاسمی

شهرداری با شرکت واحد همکاری کند! به اطلاع شهردار محترم تهران می رساند، بسیاری از خطوط با کمبود اتوبوس مواجه هستند و مسافران مجبورند وقت مفیدشان را در ایستگاه ها هدر دهند. روابط عمومی شرکت واحد هم در پاسخ به مشکلات مربوط به کمبود اتوبوس ها، واگذارنشدن بودجه برای خرید اتوبوس های جدید را دلیل این مسئله عنوان می کند. مسافرانی که وسیله شخصی ندارند و هر روز مجبورند از اتوبوس استفاده کنند، تکلیف شان چیست و چرا شهرداری برای رفع این مشکل چاره ای اساسی نمی اندیشد و با شرکت واحد همکاری نمی کند؟

علی از مسافران دائمی شرکت واحد

با دست فروشان مترو برخورد نکنیم. دست فروشان مترو جوانان بی کاری هستند که برای خود ایجاد خوداشتغالی کرده اند. بیکاری این جوانان باعث افزایش بزهکاری بر اثر گرسنگی و بیکاری می شود. ضمن اینکه اجناسی که در مترو ارائه می شوند، اجناسی با قیمت مناسب و کیفیت متوسط هستند.

محمد. م از تهران

لطفا پیگیر افزایش حقوق نیروهای قراردادی با مدت موقت وزارت نفت باشید. چندسال است که می خواهند حقوق این پرسنل را براساس سابقه و مدرک افزایش دهند

چرا شرکت واحد برای تهرانپارس از اتوبوس های فرسوده استفاده می کند؟ آیا همه امکانات خوب از آن بالای شهر است؟