آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۷
ورزش
۱۸

خبر

ایران با 368 ورزشکار در المپیک ارامنه

نایب رئیس کاروان اعزامی ارامنه ایران به ششمین دوره از بازی های المپیک ارامنه جهان، از دعوت وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و شهردار تهران به مراسم افتتاحیه این بازی ها خبر داد. آربی سرکیسیان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر درباره این بازی ها گفت: «این بازی ها از 11 تا 22 مردادماه و با حضور نمایندگان 152 کشور جهان و شش هزار و 800 ورزشکار در ایروان برگزار می شود. از ایران 368 ورزشکار زن و مرد در این بازی ها شرکت می کنند».

همایش ورزش صبحگاهی در زندان زنان

در روز سوم هفته المپیک و ورزش همگانی که با نام المپیک و مددجویان نام گذاری شده بود، کانون اصلاح و تربیت تهران و زندان زنان ورامین دیروز میزبان همایش ورزش صبحگاهی بودند که با حضور تعدادی از مددجویان برگزار شد.

رکوردشکنی وزنه بردار معلول

وزنه بردار معلول ایران در دومین روز از مسابقات قزاقستان با شکستن رکورد آسیا، به مدال طلادست یافت. به گزارش فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امیر جعفری که نخستین نماینده ایران در این رقابت هاست، دیروز صبح در دسته 59 کیلوگرم، در سه حرکت موفق به مهار وزنه های 184، 189 و 192 کیلوگرمی شد و رکورد پیشین آسیا را که با 188 کیلوگرم در اختیار خودش بود، شکست. همچنین در مسابقات عصر، نادر مرادی در دسته 72 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.