آرشیو دوشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۳۰۷
سیاست
۳
تاریکخانه

ستاره دنباله داری بدرخشید و ماه مجلس شد

شهرام شهیدی

حتما شما هم شایعه سقوط چند شهاب سنگ در کشور را شنیده اید. یعنی فقط همین شهاب سنگ را در کشورمان کم داشتیم. من نمی دانم چرا در کشور ما اصولاهیچ خبری، هیچ اتفاقی و کلاهیچ چیزی تایید نمی شود و کل امور در این مملکت تکذیب می شود مگر بعدا عکسش ثابت بشود. مثلافلانی صبح کله سحر رفته روی صندلی مدیرکلی فلان سازمان نشسته، چهار تا نامه هم امضا کرده، بعد از او می پرسند خب به سلامتی شما مدیر کل سازمان فلان شدید؟ جواب می دهد نه. تکذیب می شود. می گویند پس اینجا چه کار می کنی؟ می گوید داشتم رد می شدم، گفتم سری به دوستان بزنم. می پرسند نامه ها را هم که امضا کرده ای. جواب می دهد جای دوستان این کار را کرده ام. جهت همیاری در امور. گفتم حالاکه دست شان بند است من امضا کنم. حالاحکایت شهاب سنگ هم همین است. همه کلاوجودش را تکذیب می کنند.

جبهه مشترک مهرورزان: ورود شهاب سنگ تکذیب می شود. این ترفند مدعیان تدبیر است. می خواهند برای مقابله با هاله نور شهاب سنگ رو کنند. زهی خیال باطل و زنده باد بهاری بی شهاب سنگ.

کانون مدافعان مشترک المنافع کلید: این بازی ها قدیمی شده. می خواهند با اشاعه خبر اصابت شهاب سنگ توان اجرایی و مدیریتی ما را زیر سوال ببرند. شدیدا تکذیب می شود.

حزب دلشوره گران دلباخته: تکذیب می شود. این دولتی ها می خواهند بگویند ببین تا توافق شد آسمان کشور شهاب باران شد و این از اثرات دوران پس از تحریم است.

مجمع مدبران عرصه خدمت و غیره: ما فورا و قطعا ورود شهاب سنگ را تکذیب می کنیم. مخالفان توافق هسته ای این شایعات را راه می اندازند چون می خواهند به مردم بگویند ببینید تا قبل از این دولت چرا خبر از بارش شهاب سنگ ها نبود؟ اینها می خواهند با این حرف ها مردم را به توانایی دولت بدبین کنند.

اتحادیه خودسران همیشه خودجوش: کلاهمه چیزی تکذیب می شود اما محض احتیاط ما حضور خود را در محل اعلام می داریم.