آرشیو سه‌شنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۲۲
ورزش
۱۸

مدیرعامل سپاهان: فعلاتغییری نداریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به این که فعلاقصد تغییر در کادر سرپرستی و فنی تیم فوتبال این باشگاه را ندارد، ابراز امیدواری کرد مشکل محرم نویدکیا برطرف شود و به تمرینات گروهی تیم بازگردد.

به گزارش مهر، اصغر باقریان در خصوص نشست خود با کادر فنی اظهار کرد: فعلاتغییر و تحولی در تیم فوتبال و بخش های دیگر باشگاه نداریم و کارها را براساس برنامه ریزی پیش می بریم. هرکس نتوانست در مسیر ترسیم شده گام بردارد، تغییر می کند. مطمئنا همه باید خود را با سیاست های مجموعه وفق داده و در اجرای اهداف باشگاه حرکت کنند.

وی با اشاره به این که بدهی های باشگاه سپاهان از طریق مطالبا ت این باشگاه از سازمان لیگ پرداخت شده و هیچ مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد، درباره وضعیت محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب و جزو چهره های مطرح این تیم در سال های اخیر بوده که در قهرمانی های سپاهان نقش مهمی ایفا کرده، اما از زمان بازگشت تیم از اردوی ترکیه، در تمرینات تیم شرکت نکرده است. باقریان با تاکید براین که بحث قهر محرم نویدکیا درست نیست، در خصوص این که این مساله روی عملکرد تیم در بازی های آینده خصوصا دربی اصفهان تاثیر منفی نمی گذارد، یادآور شد: محرم حدود 25 روز است که در تمرینات شرکت نمی کند؛ اتفاقی که در گذشته هم رخ داده و او به دلیل مصدومیتش چند وقتی کنار تیم حضور پیدا نمی کرد. این مساله ای نیست که برای تیم حاشیه درست کند؛ زیرا کادرفنی و بازیکنان کارشان را با قدرت پیگیری می کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص این که آیا با محرم نویدکیا نشست خواهد داشت، تصریح کرد: قرار است سرپرست تیم ابتدا با محرم صحبت کرده و بحث های ردوبدل شده را به من منتقل کند. البته محرم باید همیشه در کنار تیم باشد و امیدوارم هرچه زودتر این موضوع عملی شود.باقریان با تاکید بر این که سپاهان برای تکرار قهرمانی باید حداقل 20 بازی در لیگ پانزدهم را با پیروزی پشت سربگذارد، تاکید کرد: به علت قهرمانی سپاهان در فصل پیش، همه تیم ها با قدرت بیشتری مقابل ما به میدان می آیند تا بتوانند از قهرمان لیگ امتیاز بگیرند، به همین دلیل کارمان در این فصل سخت تر خواهد بود.