آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۲۷
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

درخواست رسمی باشگاه آلمانی برای جذب احسان حاج صفی سه شنبه شب گذشته به باشگاه سپاهان اصفهان رسید و از همین رو از ساعت 15 دیروز جلسه هیات مدیره این باشگاه برای بررسی درخواست طرف آلمانی برگزار شد.

ثبت نام کاندیداهای پست ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از هفته آینده آغاز می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری دیدار ستارگان جهان - ستارگان ایران برگزار شد / بلیت فروشی دیدار فوق در روز بازی در ورزشگاه آزادی انجام می شود و قیمت بلیت ها 5 و 8 هزار تومان خواهد بود/ در حاشیه این دیدار از مربیان سازنده فوتبال از جمله امیر ابوطالب، نایب رویین دل و علی روزبهانی تجلیل می شود.

خادم الشریعه مقابل پورکاشیان در نخستین جدال به برتری رسید / نخستین بازی دو بانوی شطرنج باز ایران برای انتخاب تنها نماینده ایران در مسابقات گرندپری بانوان جهان با برتری خادم الشریعه خاتمه یافت.

طاهری: من و گودرزی از ابتدای دفاع مقدس همکاری های مشترکی داشتیم/هر هوادار 5 هزار تومان بدهد نیازی به اسپانسر نیست/ متن اینستاگرام هدایتی نوشته خوبی نبود.

بیانیه وزارت ورزش: فوتبال فرزند بزرگ وزارت است ولی باید پاسخگوی ما و مجلس و مردم هم باشد.

سعید معروف: اردوی لهستان از دو جهت مثمر ثمر بود: یکی به خاطر مقابله با توان فنی بالای تیم های حریف بود و دیگری از این جهت که افراد خاصی موقعیت این را پیدا کردند تا عقده های درونی خود را با قلم روی کاغذ بیاورند/ عذرخواهی از مردم لهستان به خاطر شخصیت بالای ایرانی ها و دیپلماسی صحیح والیبال ایران بود/ مردم لهستان دوست داشتند یک تیم ملی ایران قدرتمند در این رقابت ها ببینند.

خوردبین: یک شوک می خواستیم که با شکست فولاد به تیم وارد شد/ حمایت من از تیم برانکو از سر اعتقاد بود.

زادمهر: به فولاد هم می باختیم همچنان از برانکو حمایت می کردیم.

خوروش: علیه سپاهان جوسازی می کنند و نتایج مان را به فدراسیون اصفهانی ربط می دهند.

منصوریان: آرزوی هر مربی است در تشکیلات سپاهان کار کند.

ناظر بازی پرسپولیس و فولاد: اگر سنگ چند سانتی متر پایین تر خورده بود، نمی دانم الان کجا بودم / فریبرز محمودزاده افزود: این سنگ از منطقه VIP مربوط به تیم فولاد و از سکوهای پشت دروازه آنها آمد/ خدا را شکر این اتفاق برای کس دیگری روی نداد و برای من هم این خطر بزرگ به نوعی به خیر گذشت.