آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

احسان علیخانی، مجری «تا انتها»

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از برنامه های جدید شبکه سه خبر داد و اعلام کرد که احسان علیخانی بعد از ایام محرم با برنامه ای تازه به این شبکه بازخواهد گشت.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در گفت وگو با مهر با اشاره به برنامه های جدیدی که در این گروه به تولید خواهد رسید، گفت: نظر ریاست سازمان این بوده است که شبکه سه به عنوان یک شبکه جوان که به سرگرمی و تفریحات توجه دارد، تولیدات جدیدی به جدول پخش برنامه هایش اضافه کند و به همین منظور این شبکه رویکرد جدیدی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سری جدید مسابقه میدانی «سیمرغ» طراحی شده و مذاکره هایی با مجید یاسر و حسین رفیعی داشته ایم. همچنین مسابقه «جدول» را داریم که یک مسابقه تلفنی است و به ارتقای اطلاعات عمومی مخاطبان کمک می کند. مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از یک برنامه ترکیبی نمایشی یاد کرد و گفت: برنامه ای به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی تولید می شود که در آن چهره هایی از جمله جواد رضویان، مهران غفوریان، بیژن بنفشه خواه و... به اجرای برنامه و ایفای نقش خواهند پرداخت. در این برنامه که در آن پرهیز از اسراف هم توجه شده، از اوایل مهر پخش خواهد شد.وی ادامه داد: این برنامه در مدت زمانی 45 دقیقه ای و در دو روز در هفته پخش خواهد شد و هم اکنون در مرحله پیش تولید است. متن های برنامه به نگارش درآمده و چون ترکیبی است بخش های مختلفی از جمله نمایش انیمیشن در آن در نظر گرفته شده است. کریمان با اشاره به دیگر بازیگران این برنامه ترکیبی عنوان کرد: تلاش ما این است که تعدادی از بازیگران و استعدادهای جدید را هم با این برنامه معرفی کنیم.