آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۵۷۰
بازار دیجیتال
۲۵

راهی آسان برای خرید خودرو

دنیای اقتصاد: «باما» سایتی مناسب افرادی است که به دنبال خرید یک ماشین هستند یا تصمیم دارند ماشین خود را به فروش برسانند. این سرویس با هدف کاهش پیچیدگی و سختی های خرید خودرو در بازار سنتی شکل گرفته است. گردانندگان این سایت تاکید می کنند که ضمن بررسی عمیق و علمی بازار خرید و فروش کنونی کشور، بررسی تجارب مشابه خارجی و درک نیازها، محدودیت ها و فرصت های موجود، به ایجاد و راه اندازی این پایگاه مجازی روی آورده اند.

سایت «باما» سعی کرده است با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خودرو، به کاربران کمک کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان خودرو مورد نظر خود را پیدا یا به فروش برسانند. سایت بسیار ساده طراحی شده و شما به راحتی می توانید به عنوان فردی که به دنبال خرید یا فروش ماشین هستید نیاز هایتان را برطرف کنید. در نوار عمودی که در بالای سایت دیده می شود بخش هایی همچون بیابید، بسپارید و بدانید دیده می شود که هر کدام از این بخش ها دارای زیرمجموعه های مخصوصی نیز می شود.

برای مثال بخش «بیابید» مخصوص افرادی است که هدف خرید یک خودرو را دارند. در این قسمت می توانید لیستی از انواع خودروهای نو و دست دوم را همراه با اطلاعات و قیمت فروششان مشاهده کنید. همچنین اگر در این بخش ماشین مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید ویژگی های ماشین خود را در بخش «گوش به زنگ» ثبت کنید و منتظر باشید تا سایت شما را خبر کند. البته این سایت امکان معاوضه خودرو را هم برای کاربرانش فراهم کرده است. معرفی نمایشگاه های فروش ماشین، بررسی امکانات فنی خودروها، اطلاع رسانی از قیمت خودروها و... از دیگر قسمت های جالب این سایت است. اگر در فکر خرید یک ماشین هستید پیشنهاد می کنیم از سایت WWW.bama.ir شروع کنید.