آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۴۱۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•بازنشسته تامین اجتماعی هستم، بهمن ماه بازنشسته شدم ولی بیمه تکمیلی را به ما پرداخت نمی کنند و می گویند تا آذرماه 94 تعلق گرفته. به نظرم این اجحاف بزرگی است برای من و خیلی از افراد بیمه شده دیگری که مشکلات درمانی دارند.

•23 شهریورماه برای گرفتن نامه بستری برای همسرم به بیمه آتیه سازان مراجعه کردم. برخورد کارکنان آنجا بسیار بد و توهین آمیز بود. به نظر می رسد بیمه های درمانی ارزشی برای مراجعه کنندگان خود قائل نیستند.

•متاسفانه حدود 226 صفحه در ارتباط با آب ضمیمه روزنامه شده بود که از هزار نفر یک نفر هم آن را نمی خواند. من از روزنامه شما راضی هستم و مطالب آن را با رضایت کامل می خوانم، حتی این ویژه نامه هم مطالب جالبی داشت اما باید فروش آن را به صورت اختیاری قرار دهند.

•آموزش وپرورش اعلام کرده به دلیل نبود اعتبارات، پنجشنبه ها مدارس تعطیل می ماند. به نظر من دلیل تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه نمی تواند نبود اعتبارات و کمبود بودجه باشد، به هرحال کارکنان مدارس با دریافت حقوق ماهیانه موظف به انجام کار هستند. شاید اگر وزارت آموزش وپرورش و مناطق تابعه چهار روز هم تعطیل باشند هیچ آسیبی به آموزش و تربیت وارد نکند اما تعطیلی پنجشنبه ها موجب رهاشدن دانش آموزان در جامعه و نشستن پای برنامه های بی محتوا و تکراری تلویزیون می شود.

اکبر عابدی

•می خواستم از مسئولان به ویژه مسئولان وزارت آموزش وپرورش بپرسم آیا از وضعیت حقوقی معلمان بازنشسته خبر دارند؟ آیا خودشان می توانند با چنین دریافتی ماهیانه ای از پس این مخارج و هزینه ها برآیند.

فرهنگی بارنشسته

•مغازه دار هستم. از ما عوارض می خواهند، مالیات می خواهند با این وضعیت گرانی چه کار باید بکنیم؟ از روزنامه «شرق» می خواهم که یک مقدار هم به درددل مردم بپردازد.