آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴، شماره ۳۶۲۶
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

نیمار از سوپر گلش می گوید

نیمار با دو گلی که در پیروزی 3 بر صفر خانگی بارسلونا مقابل ویارئال در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا به ثمر رساند، تعداد گل های زده خود در فصل جاری این رقابت ها را به عدد 11 رساند و ضمن تداوم صدرنشینی خود در جدول گلزنان، جای خالی لیونل مسی را هم به خوبی پر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم وقتی از نیمار پرسیده شد که «آیا گل دومت به ویارئال می تواند کاندیدای بهترین گل فصل شود» گفت: «در فکر انجام چنین حرکتی بودم که موقعیتش جور شد. ما یک بازی خیلی عالی را به نمایش گذاشتیم و در جریان بازی موقعیت های خیلی خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. کل بازیکنان تیم عالی بودند و باید به همین روند خود ادامه بدهیم.»

کلوپ و ناراحتی از تماشاگران

لیورپول در حالی با نتیجه 2 بر یک مغلوب کریستال پالاس شد که این اولین شکست در کارنامه یورگن کلوپ به عنوان سرمربی سرخپوشان مرسی ساید بود. پس از گل دقیقه 82 کریستال پالاس برخی هواداران شروع به ترک ورزشگاه کردند و این حرکت سرمربی لیورپول را ناامید کرده است.به گزارش خبرگزاری تسنیم او می گوید: «گل کریستال در دقیقه 82 به ثمر رسید و در حالی که هنوز 12 دقیقه به پایان بازی مانده بود، دیدم که هواداران زیادی در حال ترک ورزشگاه آنفیلد هستند. وقتی رو به زمین برگشتم تا کار بازیکنانم را دنبال کنم، در آن لحظه احساس تنهایی کردم. وقتی باید تصمیم به ترک ورزشگاه بگیرید که سوت پایان بازی زده شده باشد، چون بین دقیقه 82 تا 94 اگر بخواهید می توانید هشت گل بزنید و ما برای این کار تلاش می کنیم. به هر حال حس بدی بود چون ترک ورزشگاه در آن شرایط خیلی هم ضروری نبود.»

مویس در آستانه اخراج

به گزارش Sky Sports، بعد از شروع ضعیف سوسیه داد و شکست این تیم مقابل لاس پالماس در این هفته مدیران باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفته اند مربی اسکاتلندی خود را از کار برکنار کنند. دیوید مویس، سرمربی پیشین شیاطین سرخ که سال گذشته هدایت سوسیه داد را بر عهده گرفت، فصل نسبتا موفقی را به همراه این تیم گذراند ولی در فصل جدید نتوانسته است اعتماد مدیران سوسیه داد را جلب کند و به نظر می رسد به آخر راه خود رسیده است.