آرشیو پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴، شماره ۴۴۰۵
جامعه
۱۳
حق با شماست

فتح معبد آناهیتا به دست معتادان تزریقی

معبد آناهیتا در شرف نابودی/ آقای فاطمی نیا از کنگاور با روزنامه تماس گرفته و از بی مهری مسئولان نسبت به میراث فرهنگی این شهر گله کرده است.آن طور که این شهروند گزارش داده معبد آناهیتا در حال نابود شدن است، اما مسئولان میراث فرهنگی توجهی به آن ندارند. به گفته او، این معبد باستانی اکنون به پاتوقی برای معتادان تزریقی تبدیل شده است.

آشفته بازار پیامک های تبلیغاتی/ شهروند دیگری از وزیر ارتباطات خواسته فکری به حال پیام های تبلیغاتی کند؛ زیرا اپراتورهای تلفن همراه با فرستادن انواع پیامک های تبلیغاتی بیهوده از اعتبار افرادی که ازسیمکارت های اعتباری استفاده می کنند، می کاهند به همین دلیل دستور دهید وضع پیامک های تبلیغاتی را ساماندهی کنند.

شرایط معلولان را درک کنید/ یکی دیگر از شهروندان کنگاوری در تماس با روزنامه گفته معلولان این شهر برای تهیه کارت هوشمند معلولیت باید به کرمانشاه بروند، اما وضع جسمی این افراد و سردشدن هوا تردد را برای معلولان مشکل تر می کند؛ به همین دلیل مسئولان باید در شهرهای کوچک نیز این خدمات را ارائه کنند.

امکانات ورزشی در اختیار شهروندان/ آقای صادقی پیشنهاد کرده مسئولان برای این که خانواده ها راحت تر بتوانند از اماکن ورزشی استفاده کنند، می توانند راهکاری در نظر بگیرند تا شهروندان در روزهای تعطیل از فضای ورزشی مدارس استفاده کنند.

قلیان سرا ها را تعطیل کنید/ آقای نوروزی از اردبیل با روزنامه تماس گرفته و از مسئولان خواسته برای بستن قلیان سراها در شهرک های استان اردبیل وارد عمل شوند. او تاکید کرده قلیان سبب تباه شدن نسل جوان می شود.