آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۴۵۹
سیاست
۷

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

در شهرآرا زمین بزرگی هست که ظاهرا کاخ خرم بوده و از اول انقلاب تاکنون همین طور باقی مانده است. با توجه به اینکه در غرب شهر (امیرآباد- گیشا-شهرآرا- تهران ویلا-صادقیه- و...) فرهنگسرا وجود ندارد، پیشنهاد می کنم که شهرداری پا پیش بگذارد و آن را تبدیل به فرهنگسرا کرده و به فرهنگ این مناطق کمک کند.

بعد از گذشت ماه ها، که با دفترچه بیمه به علت سوزش و درد شدید معده و ناراحتی گوارشی، حدود ساعت 5/2 بامداد روز جمعه 29/8/1394 به درمانگاه بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان، متعلق به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردم، داروخانه این بیمارستان از تعداد دو قلم قرص های تجویزشده پزشک معالج، بدون دادن هیچ اطلاع و توضیحی، نصف آن نسخه را که شامل دو نوع قرص، هرکدام 20 عدد در نسخه نوشته شده بود از هرکدام 10 عدد را به من تحویل داد و چون قبلانسخه را دیده بودم، در منزل متوجه آن کمبود شدم، البته این کار آنها بارها سابقه قبلی هم داشت. همچنین در درمانگاه بیمارستان دولتی دیگری به نام (بیمارستان دکتر...) چنین مواردی را مشاهده کرده بودم، مگر ما سالانه بیش از دومیلیون و 300 هزار تومان پول نقد بابت بیمه اختیاری، به این سازمان پرداخت نمی کنیم؟ پس دلیل این نوع رفتار چیست؟ متاسفانه در این مراکز، تکریم ارباب رجوع اصلاو به درستی رعایت نمی شود.!

محمود بلیغیان از اصفهان

چند روزی است هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفته است. از بقیه کلان شهرها هم خبر می رسد آلاینده ها نفس مردم را تنگ کرده اند. سال هاست درباره تولید خودروها و موتورسیکلت های آلاینده با سیستم تعلیق قدیمی و همچنین وجود کارخانه های آلاینده درون شهرها یا اطراف آن سخن گفته می شود، اما دریغ از نیم کردار! نگران رشد بیش ازحد سرطان ها و بیماری های ریوی در مردم، به ویژه کودکان هستیم.

دکتر احمدیان از البرز

قرار است لایحه بودجه سال 95 مانند هر سال تا چند هفته دیگر به مجلس ارائه شود. با این وضعیت درآمدهای دولت، بدهی های هنگفت دولتی و نبود نقدینگی، وضعیت افزایش حقوق ما کارمندان و کارگران زحمتکش چه خواهد شد؟ تورم سال های گذشته با افزایش حقوق 30درصدی هم ترمیم نمی شود. با این وضعیت چگونه زندگی کنیم؟

مهدی