آرشیو چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴، شماره ۸۵۷۳
سیاسی
۳

در حاشیه مجلس

جمعی از سهامداران پدیده شاندیز مقابل مجلس تجمع کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، جمعی از سهامداران پدیده شاندیز دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

سهامداران پدیده شاندیز در تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سهام و دارایی هایشان از طریق نمایندگان مجلس بودند. یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار رسالت گفت: ما خواهان برخورد جدی مجلس با رشد بی رویه موسسات اعتباری و شرکتهای سهامی هستیم. اصلاسود پول نمی خواهیم، اصل پول ما را برگردانند.

نامه 200 نماینده به روحانی و لاریجانی برای تعیین تکلیف اموال پدیده شاندیز

200 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزرای اقتصاد و کشور خواستار رسیدگی به موضوع پدیده شاندیز و اتخاذ تدابیری برای بازگرداندن سرمایه های مردم شدند. به گزارش خبرنگار رسالت، 200 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و علی طیب نیا وزیراقتصاد خواستار رسیدگی به موضوع پدیده شاندیز شدند. در بخش هایی از این نامه آمده است که موضوع شرکت گردشگری پدیده شاندیز وارد سال دوم بحران شده و علیرغم مصوبات شورای عالی امنیت ملی، شورای امنیت کشور و ستاد تدابیر ویژه استان به دلایل متعددی از جمله ناهماهنگی بین مسئولان ذی ربط، به نتایج مطلوب نرسیده اند و سهامداران از نمایندگان مجلس استمداد داشتند.

نامه نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس برای ارائه لایحه چند دوازدهم از سوی دولت

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم از سوی دولت به مجلس شدند. قاسم حریری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، از نامه نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه خانه ملت پیرامون ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه برای سال اینده خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار ارائه بودجه چند دوازدهم از سوی دولت به مجلس برای سال آینده شده اند. وی افزود: تاخیر در ارائه بودجه 95 از سوی دولت به مجلس موجب بی نظمی های اقتصادی و مالی در سال آینده می شود که ارائه لایجه چند دوازدهم از سوی دولت به مجلس، با توجه به فرصت محدود تا پایان سال ضروری است.