آرشیو سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۶۴
حوادث
۱۵

تعقیب قضایی «شاه» به اتهام محاربه

یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که خود را «شاه منطقه» معرفی می کردو با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

علی مرادی، دادستان بابل در این باره به میزان گفت: در پی انتشار فیلمی ویدئویی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی علاوه بر ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می کرد؛ وی به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد. این متهم فراری با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده و با انتشار فیلم آن نیز موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه شده بود.

وی اضافه کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفیگاه او صادر شد. با توجه به فرار این متهم او به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی ادامه دارد. شاکی به دلیل این که خود از اراذل و اوباش است، تاکنون شکایت نکرده است.

دادستان بابل تصریح کرد: محمود طالبی شرور فراری یک ماه پیش از زندان آزاد شده و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی دوره محکومیتش را سپری می کرده و شش سال حکم محکومیت برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شدو دوباره جرایمش را از سر گرفته است. هماهنگی های لازم میان فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده که برای دستگیری وی از تمام نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود.