آرشیو پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۶۶
ورزش
۱۴

لیورپول در فینال جام اتحادیه

یورگن کلوپ، مربی آلمانی خوشنام و موفق دورتموند که هواداران لیورپورل در ابتدای ورود او به آنفیلد مثل فرشته نجات از او استقبال کردند، حالادر یک قدمی تقدیم نخستین جام به هواداران دوآتشه این تیم است.

به گزارش جام جم، مرحله نیمه نهایی قدیمی ترین جام فوتبال جهان یا همان جام اتحادیه انگلیس در شرایطی پیگیری شد که در اولین دیدار از دور برگشت لیورپول و استوک سیتی برابر هم صف آرایی کردند که بازی دو تیم در 90 دقیقه با برتری یک بر صفر استوک سیتی به پایان رسید. مارک آرناتویچ روی حرکتی مشکوک به آفساید توانست دروازه لیورپول را باز کند تا دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی یک بر یک برسند و کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی، لیورپول موفق شد با نتیجه 6 بر 5 به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

لیورپول در حالی در تک بازی فینال برابر برنده جدال منچسترسیتی و اورتون به میدان می رود که یورگن کلوپ سرمربی این تیم تصریح کرد: همچنان که قبل از بازی هم گفتم، پیکار بسیار سختی برای ما خواهد بود. در دیدار رفت با یک گل به پیروزی رسیده بودیم، اما هنوز چیزی تمام نشده بود. استوک سیتی توانست در این دیدار دروازه ما را باز کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. بسیار خوشحالم که در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم و به فینال صعود کنیم.

او افزود: برایم فرقی نمی کند در فینال با چه تیمی بازی کنیم. همه آنچه که می توانم بگویم این است که اطمینان دارم لیورپول جام قهرمانی را می برد. امیدوارم بتوانم لیورپول را به سکوی قهرمانی بازگردانم. لیورپول شایسته قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس است. با بازی های خوبی که به نمایش گذاشتیم، به فینال صعود کردیم و امیدوارم در دیدار پایانی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.