آرشیو دو‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۷۰
صفحه آخر
۱۲

در طول انتفاضه سوم

تشکیلات خودگردان 100 جوان فلسطینی را تحویل نظامیان صهیونیست داده است!

یکی از اعضای ارشد تشکیلات خودگردان ضمن حمایت از همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی از دستگیری 100 فلسطینی در کرانه باختری به دست نیروهای امنیتی این تشکیلات خبر داد و گفت همه آنها را دست بسته به صهیونیست ها تحویل داده اند!

سرلشگر «ماجد علی فرج»، رئیس دستگاه اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت وگو با پایگاه خبری «دیفنس نیوز» آمریکا از خوش خدمتی های این دستگاه به رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: از زمان شروع ناآرامی ها (انتفاضه سوم) نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان دستکم 100 فلسطینی را تحویل اسرائیل داده اند. وی همچنین اعلام کرد که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان تاکنون 200 حمله علیه صهیونیست ها را خنثی کرده اند!

«ماجد فرج» در بخش دیگری از سخنان خود علت این همه خوش خدمتی به رژیم کودک کش اسرائیل را «جلوگیری از هرج و مرج و پدیدار شدن افراط گرایان» دانست!

به گزارش فارس، فلسطینی ها از ماجد فرج به خاطر همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل انتقاد کردند و اظهار داشتند که تشکیلات خودگردان فلسطین به ملت فلسطین خیانت می کند و شرایطی به وجود می آورد که صهیونیست ها به مقابله با انتفاضه مردمی بپردازند.

به گفته برخی از تحلیلگران، تشکیلات خودگردان فلسطین بازوی امنیتی اسرائیل در کرانه باختری است و در مهار انتفاضه قدس نقش مهمی ایفا می کند.

این در حالی است که رئیس اداره امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که از سال 1967 میلادی تاکنون یک میلیون فلسطینی وارد بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی شده اند!

در حال حاضر 7000 فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند. از سوی دیگر «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اعلام کرد که مردم ساکن کرانه باختری خواستار مقاومت مسلحانه هستند.

شهادت جوان فلسطینی

یک جوان فلسطینی روز گذشته پس از عملیات شهادت طلبانه علیه سربازان صهیونیست در نزدیکی رام الله به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، این فلسطینی پس از هدف قرار دادن سه سرباز اسرائیلی به ضرب گلوله به شهادت رسید با شهادت این جوان فلسطینی آمار شهدای انتفاضه سوم از آغاز این حرکت مردمی در اول اکتبر (9 مهر ماه) تاکنون 175 نفر شده است.