آرشیو چهار‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۳
حادثه
۱۴
سرقت مسلحانه

دستگیری سارقان مسلح در محلات

ایرنا| سارقان مسلح شهر نیم ور در محلات که با سلاح گرم از دو خانه مسکونی اقدام به سرقت کرده بودند دستگیر شدند. سارقان اعتراف کردند که با برنامه ریزی قبلی این سرقت مسلحانه را انجام داده اند. آنها با نصب پلاک های سرقتی بر خودرو های خود، وارد شهر نیم ور شدند. در بررسی های مقدماتی مشخص شد که افرادی ناشناس با سلاح گرم و درحالی که صورت خود را پوشانده بودند، وارد منزل دو شهروند نیم وری شده و با بستن دست و پای آنان مقداری طلابه سرقت بردند و از محل متواری شدند. این حادثه در شب 18 بهمن ماه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و برنامه ریزی پلیس استان مرکزی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مسوولان ارشد انتظامی و کارشناسان مجرب پلیس آگاهی و یگان های نپو (نیروی ویژه پشتیبان ولایت) فرماندهی انتظامی به محل اعزام شدند و اقدام های لازم در زمینه کنترل راه ها انجام شد.

سرهنگ عزیزی اظهار کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن مصاحبه های لازم از مالباختگان انجام گرفت و با استفاده از چهره نگاری هویت متهمان تا حدودی شناسایی شد.

وی گفت: ماموران انتظامی ساعاتی بعد از سرقت، در ورودی شهر خمین خودروی سارقان مسلح را که یک دستگاه سمند بود شناسایی و متوقف کردند.

در این رابطه چهار سارق مسلح دستگیر شدند و تحقیقات تخصصی برای تکمیل پرونده آنان در اختیار پلیس شهرستان محلات قرار گرفت. در تکمیل بازجویی ها و با توجه به تحقیقات میدانی انجام شده، سرانجام سارقان که اهل یکی از استان های همجوار بودند به جرم خود اعتراف کردند. هرچند به گفته سارقان پلاک خودروهای آنان تغییر کرده بود اما با هوشیاری و اقدام های به موقع پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بازجویی از متهمان این پرونده ادامه دارد.