آرشیو پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۵۳۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• هفتم اسفند، روزی است که بار دیگر بسیاری از هم وطنان به پای صندوق های رای می روند و سرنوشت تازه ای را برای کشورمان رقم می زنند. با نزدیک شدن به روز انتخابات خبرگان رهبری و مجلس، حجم تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی هم بیشتر شده است و انواع شعارها و وعده و وعیدها، روی دیوارها به چشم می خورد که بعضی از آنها، جالب توجه است. عده ای از نامزدهای نمایندگی مجلس ادعا کرده اند که اگر انتخاب شوند، می توانند مشکل ازدواج جوانان و اشتغال زایی آنان را حل کنند یا می توانند برای آلودگی هوای شهر تهران چاره ای بیندیشند. سوال من و احتمالابرخی از جوانان دیگر این است که آیا این مسائل را یک نفر به تنهایی می تواند حل کند؟! آیا واقعا افرادی که چنین ادعایی برای بالابردن آرای خود دارند، قادر به اعمال آنها هستند؟! آیا واقعا مجلس شورای اسلامی دچار کمبود این افراد است تا بتوانند چنین مشکلاتی را حل کنند؟ امیدواریم پاسخ تمامی این سوالات، آری باشد و نمایندگان راه یافته به مجلس، با جدیت درصدد رفع این معضلات برآیند و به وعده های خود عمل کنند!

عرفان از تهران

•خسته نباشید به همیشه بیداران: برخی مشاغل تعطیلات و غیر آن ندارد و کارکنانشان باید به طور تمام وقت برای خدمات رسانی آماده باشند. از جمله نیروی انتظامی، راهنمایی ورانندگی، مراکز درمانی، آتش نشانی و در کنار این گونه مشاغل، مطبوعاتی ها هم برای اطلاع رسانی مردم باید جمعه ها هم در محل کارشان حاضر شوند تا بتوانند اخبار روز شنبه را پوشش دهند! بجاست به افرادی که در تمام ساعات و بدون تعطیلی برای رسیدگی به کار مردم و اطلاع رسانی تلاش مضاعفی دارند، خسته نباشید بگوییم!

علی اکبر فرقانی

•بی اتکایی ساکنان خیابان «تکیه اکبرآبادی»: ساکنان ابتدای خیابان شهید «تکیه اکبرآبادی» شمالی، واقع در بزرگراه شهید محلاتی، سال ها آلودگی صوتی شرکت تاریر را تحمل می کردند، حالاهم مجبورند تاریکی، معتادان، ولگردان و سارقان این محل را به دلیل بی توجهی مسئولان تحمل کنند. آیا مسئولان شهرداری منطقه 14 که قول داده بودند برای رفع مشکلات ایجادشده با ایجاد سوله و تامین روشنایی محل اقدام کنند، هنوز وقتش فرانرسیده است که ساکنان را از این گونه مشکلات نجات دهند؟

رضا علوی از ساکنان