آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۳۴۷۹
حادثه
۱۴

خبر کوتاه

نجات گروگان در کمتر از یک ساعت

میزان| پلیس جیرفت مردی را پس از یک ساعت از دست آدم ربا نجات داد.

سرهنگ مهریار سعیدی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی مسلح با سر و صورت پوشانده اقدام به ربودن راننده یک دستگاه خودرو کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و در این لحظه فرد گروگانگیر از قسمت صندلی عقب با تهدید راننده خودرو با اسلحه وی را مجبور کرد که بر سرعت خود اضافه کند. به همین دلیل ماموران ضمن کنترل همه مسیر های خروجی، اقدام به تعقیب خودرو کردند. به گفته سرهنگ سعیدی، آدم ربا، راننده را تهدید کرد که به مسیر خود در معابر پررفت و آمد شهر ادامه دهد اما سرانجام با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد. فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به آزادی گروگان، انگیزه آدم ربا را اخاذی اعلام کرد و از انتقال او به کلانتری خبر داد.

آزادی 16 مددجوی ندامتگاه ورامین

ایسنا| 16 مددجوی ندامتگاه ورامین به زودی آزاد می شوند. دادستان عمومی و انقلاب قرچک و مدیر ندامتگاه ورامین پس از تشکیل جلسه و بررسی پرونده های قضایی مددجویان دستور آزادی 16 مددجو را صادر کردند.

کشف سه تن موادمخدر در مرزهای کشور

ایرنا| جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف سه تن انواع مواد مخدر طی 13 درگیری مسلحانه با اشرار و سوداگران مرگ در بهمن امسال خبرداد. سردار محمدکاظم تقوی گفت: در این عملیات ها شش شرور کشته و 19 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.