آرشیو پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۷۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

•خیابان شکوفه آسفالت می خواهد: خیابان شکوفه، حدفاصل خیابان سیرجان تا خیابان درودیان به ویژه مقابل بازار تازه تاسیس میوه وتره بار شهرداری تهران، به آسفالت اصولی نیاز دارد. از مسئولان شهرداری منطقه 14 تقاضا داریم خیابان شکوفه را دریابند!

مرضیه. ف

•تنگنای کاری وکلای جوان: فارغ التحصیلان جوان وکلای دادگستری، پس از فارغ التحصیلی برای اینکه بتوانند از عهده مخارج سنگین هزینه ها برآیند، مجبورند مدتی را یا به طور گروهی یا نزد همکاران قدیمی و کارکشته کار کنند، اما متاسفانه آنان را مجبور می کنند برای ادامه کارشان محلی را تهیه کنند و در صورتی که به دلیل نداشتن سرمایه، نتوانند هزینه محل کارشان را تامین کنند، پروانه کسب شان لغو می شود. ای کاش مسئولان مربوط، وکلای جوان دادگستری را دریابند و از سخت گیری های بی مورد بپرهیزند.

از وکلای جوان در مشهد مقدس

•نام های قبلی چه اشکالی داشت؟ چرا نام خیابان افروز منشعب از ابتدای خیابان پیروزی و خیابان زاهدی واقع در خیابان مخبر شمالی منطقه 14 را تغییر داده اند؟ و چرا خیابان روزنامه اطلاعات واقع در بلوار میرداماد در نقشه شهرداری ثبت نشده است؟ مدتی قبل حادثه رانندگی در خیابان روزنامه اطلاعات رخ داد، وقتی با اورژانس تهران تماس گرفته شد، اظهار داشتند نام این خیابان در نقشه شهرداری ثبت نشده است. بنابراین از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی و پاسخ گویی داریم.

فرانک مکرمی

•پایانه معتادان: پایانه مسافربری خاوران شبانه روز بسیار پرتردد و شلوغ است. با توجه به اینکه جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند، باید امنیت ساکنان این منطقه نیز درنظر گرفته شود؛ اما افسوس که پایانه خاوران به جولانگاه معتادان متجاهر و کارتن خواب تبدیل شده است؛ معتادانی که بیشترشان جوان هستند و در ملاعام مواد مخدر مصرف می کنند. همیشه؛ چه شب و چه روز و در اوج شلوغی، تعدادی از این معتادان در پایانه حضور دارند، آتش روشن کرده و مواد مخدر صنعتی توهم زا مصرف می کنند، بنابراین مسافران پایانه و ساکنان این محل به ویژه زنان و کودکان، پیوسته در خطر هستند. ای کاش این همه معتاد را از این مکان جمع می کردند و یک پاسگاه انتظامی برای پایانه تدارک می دیدند تا مردم قدری احساس امنیت کنند.