آرشیو دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۰۳
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

بازدید حشمتی از دارالقرآن خانه کارگر

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی به مناسبت روز جهانی کارگر از دارالقرآن خانه کارگر بازدید و بر ضرورت کادرسازی و پرورش نیروهای جوان در حوزه قرآن و عترت تاکید کرد.

انتخاب هیات مدیره جدید کانون ناشران خانه موسیقی

تازه ترین انتخابات کانون ناشران خانه موسیقی روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در تالار اجتماعات خانه موسیقی برگزار و طی آن محسن رجب پور، محمدرضا خانزاده، غلامعلی علمشاهی، مهدی میرزاباقریان و علی عزیزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی انتخاب شدند.

کمال تبریزی با «دونده زمین» در گروه هنر و تجربه

فیلم سینمایی «دونده زمین» ساخته کمال تبریزی از 15 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

انتشار ترجمه هایی تازه از دو نمایشنامه شکسپیر

«لیرشاه» با ترجمه میلاد میناکار و «تاجر ونیزی» با ترجمه مهران صفوی، دو نمایشنامه از ویلیام شکسپیر از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.

فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان خانه تئاتر

علاقه مندان و فعالان عرصه مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها در حوزه تئاتر می توانند آثار خود را در بخش های گزارش، گفت وگو، یادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس به نشانی پستی این انجمن: تهران، صندوق پستی 164- 15615 ارسال کنند.

آماده شدن فیلم جدید کاهانی تا پایان اردیبهشت

سعید خانی تهیه کننده سینما و مدیر دفتر پخش «نسیم صبا» از آخرین وضعیت فیلم «ارادتمند بهار، نازنین، تینا» خبر داد و گفت: فیلم جدید عبدالرضا کاهانی در مراحل فنی ساخت به سر می برد و تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

فیلم کوتاه «جای من رو توی اتاق بنداز» در راه اسکار

فیلم کوتاه داستانی «جای من رو توی اتاق بنداز» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی امیر توده روستا، به بخش مسابقه جشنواره «کوتاه کوتاه» ژاپن که مسیر حضور در اسکار 2017 است، راه یافت.