آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۹
جامعه
۱۳

خبر کوتاه

معوقات سال 91 ایثارگران پرداخت می شود

اعتماد| رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت معوقات ایثارگران در سه استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید، سید محمد علی شهیدی افزود: طی دو سال گذشته معوقات ایثارگران از سال 76 تا 90 پرداخت شده که براساس برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از ابتدای سال 1395 هم معوقات خانواده های شهدا مربوط به سال 1391 در شش استان بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و یزد پرداخت شده و در سه استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خوزستان دستور پرداخت معوقات ایثارگران صادر شده که تا پایان تابستان پرداخت می شود. همچنین معوقات سال 91 ایثارگران سایر استان ها نیز تا پایان سال جاری پرداخت می شود.

حمله به جامعه پزشکی خطای استراتژیک است

اعتماد| علیرضا زالی: رییس سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات روزهای گذشته سازمان های همکار در حوزه سلامت گفت: حمله به جامعه پزشکی برای حل مشکلات صنفی، خطای استراتژیک است. ایسنا گزارش داد که وی با هشدار درباره تاخیر طولانی مدت مشخص نشدن تعرفه های سلامت گفت: پزشکان باید دیه سال 95 را رعایت کنند در حالی که هنوز تعرفه های 95 معلوم نیست.