آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۲
ورزش - جهان
۱۱

فصل داغ فوتبال در شبکه ورزش

در پوشش رقابت های یورو برنامه جام پانزدهم تنها نیست. همزمان با تلاش دست اندرکاران شبکه 3، بروبچه های شبکه ورزش هم با برنامه «فصل داغ فوتبال» قرار است 15 دیدار از رقابت های امسال یورو 2016 را به صورت زنده و مستقیم پوشش دهد. البته برنامه فصل داغ فوتبال از یک هفته پیش و به بهانه پوشش رقابت های کوپا آمریکا کار خودش را آغاز کرده است و قرار است تا روز بیستم تیر ادامه داشته باشد.

مهدی توتونچی، تهیه کننده این ویژه برنامه در این باره می گوید: ما در فصل داغ فوتبال علاوه بر پخش کامل رقابت های کوپا، 15 دیدار از جام ملت های اروپا را نیز پوشش خواهیم داد. این دیدارها شامل بازی های ساعت 17 و 30 دقیقه و بازی های همزمان روز آخر مرحله گروهی است. ضمن این که با آغاز رقابت های لیگ جهانی والیبال، اگر بازی های یورو با دیدارهای تیم ملی والیبال تداخل داشته باشد، شبکه ورزش آن مسابقات را تقدیم علاقه مندان خواهد کرد.

توتونچی با اشاره به آیتم های برنامه فصل داغ فوتبال می افزاید: دعوت از کارشناسان برای حضور در استودیو، ارتباط تلفنی با آنها و بررسی روزنامه ها و خبرگزاری خارجی ازجمله بخش های این ویژه برنامه هستند. ما یک بخش ویژه هم داریم و آن ارتباط روزانه با داریوش یزدانی، بازیکن سابق تیم ملی در آمریکاست. یزدانی این روزها در آمریکا مربیگری می کند و از محل برگزاری رقابت های کوپا، اخبار و اطلاعات خوبی را در اختیار علاقه مندان می گذارد.