آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۲
ورزش
۱۲

فوتبال ایرانی

20 تیر؛ قرعه کشی لیگ شانزدهم

براساس تقویم اعلامی سازمان لیگ، شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی از ششم مرداد آغاز می شود که قرار است مراسم قرعه کشی این رقابت ها بیستم تیرماه برگزار شود.

زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به طور همزمان در فصل 96 95 از 25 خرداد آغاز می شود و به مدت 84 روز (12 هفته) ادامه دارد و در روز 15 شهریور 1395 به پایان می رسد. تیم ها می توانند 18 بازیکن با شرایط سنی آزاد، 9 بازیکن زیر 23 سال و بازیکنان مجاز زیر 21 سال جذب کنند.

پیروزی سپاهان در پرونده سزار

دادگاه ورزشی CAS در پرونده برونو سزار حق را به باشگاه سپاهان داد. به موجب این حکم برونو سزار و باشگاه کلرادوی برزیل را به جهت فسخ بدون دلیل و زودهنگام مسئول شناخته شد و فیفا ملزم به صدور رای جدید شد؛ رایی که که در آن علاوه بر مبلغ 165 هزار دلار می بایست مبلغی نیز به عنوان خسارت یا حتی محرومیت ورزشی برای بازیکن و باشگاه النصر در نظر گرفته شود. این در حالی است که فیفا پیش از این سپاهان را 25 هزار دلار بابت این موضوع جریمه کرده بود.

فعلاخبری از حریف تدارکاتی بزرگ نیست

مهدی تاج پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در دیداری دوستانه در پاسخ به انتقادهایی که از کیفیت حریفان تدارکاتی تیم ملی انجام شده، گفت: برای بازی با تیم های قوی تر باید از 6 - 5 ماه قبل تدارک می دیدیم و مذاکره ها را انجام می دادیم که متاسفانه این کار صورت نگرفته و حالاباید برای آینده فکری کنیم. نوع گلایه های سرمربی تیم ملی قابل قبول است. مثلادرباره لباس باید بگویم که کیفیت لباس های حال حاضر تیم ملی خوب نیست و باید تغییراتی در آنها بدهیم.