آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

درد پایم زمان فیلمبرداری «امام علی(ع)» آرام می شد

بازیگر «امام علی(ع)» درباره حضورش در این سریال گفت: خیلی این کار را دوست دارم. بودن در این مجموعه، با این که نقش کوتاهی در آن داشتم برایم بسیار به یاد ماندنی است.

پروانه معصومی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: زمانی که میرباقری پیشنهاد بازی را مطرح کرد، به من گفت که نقش، خیلی طولانی نیست اما من در جواب گفتم کوتاهی نقش هیچ اهمیتی ندارد. مهم این است که من در این کار حضور دارم.

وی با تاکید بر این که سریال امام علی(ع) یک کار فاخر است، تصریح کرد: من این مجموعه را جزو کارهای فاخر می دانم. با تماشای این سریال انسان متوجه می شود معنای یک کار فاخر یعنی چه. برای این مجموعه تحقیقاتی جامع انجام شده بود. تمام جزئیات آن، از لباس بازیگران تا تجهیزاتی که به کار گرفته می شد، همگی دارای ویژگی های یک اثر فاخر بودند.

معصومی در واکنش به این پرسش که کدامیک از شخصیت ها در مجموعه امام علی(ع) به نقش هایی ماندگار مبدل شده اند، تاکید کرد: همه شخصیت های این کار جزو نقش های به یاد ماندنی هستند. مالک اشتر، عمروعاص، معاویه و... آن هم به این دلیل که تحقیقات بسیار خوبی پشت این کار بود، در واقع این مجموعه با دانش کار شده بود.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: متاسفانه به دلیل این که هنگام پخش «مختارنامه» سر فیلمبرداری بودم و موفق نشدم آن را تماشا کنم، اما می دانم مردم خیلی به آن سریال هم خیلی علاقه مند بودند. از طرفی معتقدم به علت نام بزرگ حضرت علی(ع)، مجموعه امام علی(ع) نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با ذکر یک خاطره به یاد ماندنی از مجموعه امام علی(ع) گفت: این کار من بتازگی پایم را از گچ درآورده بودم. سکانس هایی را باید سوار بر اسب تصویر برداری می کردیم، جالب است که بگویم من هیچ دردی را در پای خود احساس نمی کردم و از این بابت بسیار خوشحال بودم. اما در یک سکانس و هنگام سوار شدن بر اسب، دوباره پای من دچار مشکل شد و من با پای آتل بندی به کارم ادامه دادم.