آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
جام ورزشی
۹

کعبی: بازیکن قلابی را در جاده اصفهان گرفتند!

اخیرا خبری منتشر شد درباره دستگیری فردی که با نام حسین کعبی، مدافع سابق تیم ملی از افراد مختلف کلاهبرداری کرده بود. چندی قبل، شاکیان متعددی با عنوان شکایت از حسین کعبی در شهرهای مختلف از جمله اهواز به دادگاه رفتند و شکایت نامه های خود را پر کردند.

تعداد این افراد نزدیک به 60 نفر می رسید و ادعا داشتند بازیکن سابق تیم ملی از آنها کلاهبرداری کرده است. پس از این اتفاق، کعبی به یکی از شعب دادگاه اهواز فراخوانده شد تا در این باره توضیحاتی به قاضی بدهد. او پس از حضور در دادگاه و مشاهده شاکیان، به انتقاد از آنها پرداخت. کعبی در این باره به جام جم ورزشی توضیح می دهد: «وقتی به دادگاه رفتم دیدم حدود 60 نفر شاکی نشسته اند. من وقتی آنها را دیدم، گفتم شما چرا این قدر ساده هستید؟ چطور باور می کنید یک بازیکن چنین کاری کند؟»

او درباره جزئیات این اتفاق می گوید: «فردی که عنوان می کرد حسین کعبی است، سه چهار سال از مردم به نام من پول می گرفت. او به من شباهت داشت. حتی برای خودش کارت لیگ برتر جعل کرده بود و هرجا می رفت، این کارت را به عنوان مدرک نشان می داد. حتی به خیلی از شاکیان گفته بود پول ها و دلارهایش در دبی گیر کرده و فعلاگرفتار است. بعضی از مردم ما هم متاسفانه ساده هستند و به او پول داده بودند.» کعبی درباره نحوه دستگیری این فرد کلاهبردار توضیح می دهد: «او را در جاده اصفهان گرفتند و با دستبند و پابند به اهواز بردند. از پلیس فتا هم با من تماس گرفتند که این فرد را دستگیر کرده اند و باید به دادگاه بیایی. به آنجا رفتم و این فرد را از نزدیک دیدم، اما خیلی هم به من شباهت نداشت و اصلانمی دانم چطور مردم باور می کرد ند او حسین کعبی است.»

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به این فرد چیزی نگفتی، جواب می دهد: «دیگر چه بگویم؟ اشکال از او نیست، از مردمی است که زودباور هستند. بسادگی می شد فهمید او حسین کعبی نیست.» کعبی در پایان درباره شکل کلاهبرداری های این فرد می گوید: «خب پول می گرفت و همین طور وسایلی را که این افراد داشتند. مثلااز یکی از شاکیان که دانشجو بود، یک لپ تاپ و یک گوشی گرفته بود.»