آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
ورزش ایران
۱۰

شصت و یکمین سهمیه المپیک ورزش ایران در کازانف به دست آمد

پرش ارزنده به ریو

ورزشکار دیگری از ایران المپیکی شد و تعداد سهمیه های کاروان ورزش ایران در ریودوژانیرو را به عدد 61 رسانید. محمد ارزنده که پیش از این قول کسب سهمیه را در مراحل پایانی رقابت های گزینشی داده بود، اینک هشتمین سهمیه دوومیدانی ایران را در این دوره از بازی های المپیک به دست آورده است. ارزنده با توجه به نتایجی که در رقابت های قبلی کسب کرد، به ورودی مسابقه های پرش طول المپیک نزدیک شده بود و پیش بینی می شد در رقابت های کازانف قزاقستان سهمیه بگیرد. او ورزشکار باتجربه ای است و در المپیک قبلی هم حضور داشت.

محمد ارزنده با رکورد هشت متر و 16 سانتی متر به ریو رسید و با وجود آگاهی از سطح رقابت های المپیک می گوید: امیدوارم بتوانم این رکورد را بهبود ببخشم و به آنچه که قول دادم، یعنی کسب نتیجه خوب در المپیک، عمل کنم.

او درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر این که توانایی کسب سهمیه را ندارد، نیز واکنش نشان می دهد و می گوید: چنین آدم هایی همیشه هستند. یکی از پیشکسوتان گفته بود پاکلین مربی خوبی نیست و پول بیت المال حرام شده است. او پیشکسوت من است، اما ای کاش با کسب این سهمیه، از مربی من عذرخواهی کند؛ چراکه او را زیر سوال برده و حاشیه ایجاد کرده بود. هیچ گاه نمی خواهم مقابل کسی قرار بگیرم؛ بخصوص نزدیک المپیک که اصلابه دنبال حاشیه نیستم، اما ای کاش هرکسی انتقادی داشت، به شکل بهتری بعد از المپیک انجام می شد.