آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
ورزش ایران
۱۰

رقابت پاروزنان روئینگ با پرتغالی ها

دو پاروزن روئینگ ایران به احتمال زیاد در مسابقه قهرمانی پرتغال شرکت می کنند. مهسا جاور پاروزن المپیکی و نازنین ملایی که در اردوی 15 روزه در پرتغال به سر می برند، با موافقت رئیس فدراسیون پرتغال، هفته آینده با قایقرانان این کشور رقابت می کنند.

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان با رئیس فدراسیون روئینگ پرتغال مکاتبه کرده تا شاگردانش مهسا جاور و نازنین ملایی اوایل هفته آینده برای دو روز با پاروزنان این کشور در شهر مونته مورد رقابت کنند، البته به شرطی که قایق های آنها از لیسبون به شهر میزبان رقابت ها منتقل شوند.

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ در این باره می گوید: «پاروزنان اوایل هفته آینده در مسابقات قهرمانی کشور پرتغال شرکت می کنند. با رئیس فدراسیون روئینگ پرتغال مکاتبه کردم و او هم از حضور مهسا جاور در این مسابقات استقبال کرد. فقط مشکل انتقال قایق مهسا جاور و نازنین ملایی به این شهر است، چراکه حدود 250 تا 300 کیلومتر کمپ ما تا شهر مونته مورد فاصله دارد. اگر بتوانیم قایق ها را ببریم، در مسابقات کشوری پرتغال شرکت می کنند. حضور در این مسابقات تاثیر خوبی در روند آمادگی مهسا جاور دارد.»

او از اردوی پرتغال راضی است؛ «به 85 درصد برنامه مورد نظر در این اردو رسیده ایم. طبق زمان بندی می خواهم مهسا جاور به آرامی به شرایط مسابقه برسد. امیدواریم تمرینات جواب دهد و طبق روال دو سال قبل که مسابقه به مسابقه رکوردها بهتر می شد، در المپیک هم نسبت به مسابقات انتخابی رکوردش بهتر شود و جایگاه خوبی بگیرد.»