آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
ورزش - جهان
۱۱

پیتزی: مسی هنوز هم بهترین است

مسی در چهارمین تجربه حضورش در فینال همراه تیم ملی آرژانتین، باز هم نتوانست گل بزند و بدتر از آن این بود که ضربه پنالتی اش در پایان مسابقه را هم از دست داد.

این اتفاقات مسلما موج جدیدی از انتقادات را علیه ستاره بارسلونا همراه خواهد داشت، اما نظر پیتزی درباره مسی همچنان مانند قبل است. سرمربی تیم ملی شیلی پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت صد سالگی کوپا آمریکا به تمجید از کاپیتان حریف که گفته است دیگر نمی خواهد به دوران فوتبال ملی اش ادامه دهد، پرداخت و گفت: چیزی که سبب می شود مسی را تحسین کنم، آمار اوست. چون می دانم که به ثبت رساندن این آمار یعنی چه و آمار مسی بی نظیرند. فکر نمی کنم هرگز بازیکنی پیدا شود که بتواند در ثبت چنین آماری با مسی رقابت کند، چون برای هر بازیکنی تکرار کارهایی که مسی انجام داده، غیرممکن است. به نظرم مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

سرمربی قهرمان کوپاآمریکا سپس به تمجید از عملکرد تیمش که جام را در خانه نگه داشت، پرداخت و اظهار کرد: این گروه از بازیکنان به ما برای ساختن یک تیم ملی قدرتمند کمک کرده اند، تیمی که می تواند با بهترین تیم های جهان رقابت کند. ما امروز تیمی را از پیش رو برداشتیم که مرد شماره یک فوتبال دنیا و تعدادی دیگر از بهترین بازیکنان جهان را در ترکیبش دارد و به دلیل همان چیزهایی که درباره اش صحبت کردم، توانستیم با این تیم رقابت کنیم.